1. اجتماعی
  2. مردم استان را به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت کردند

کد خبر: 3617

مردم استان را به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت کردند

مردم استان را به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت کردند

 

 

 

 

آیت اله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به همراه مهندس درویش امیری استاندار زنجان در پیام مشترکی همه اقشار مردم استان زنجان را به حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت کردند.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ اسداله درویش امیری در سفر به شهرستان ماهنشان و در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان، جمهوری اسلامی را دارای عملکردی درخشان در حوزه های مختلف دانست و اظهار کرد: در حوزه های مختلف علمی، پژوهشی و فناوری، گام های اساسی در کشور برداشته شده است و امروز جمهوری اسلامی بیش از هر زمان دیگری، به عنوان یک کشور قدرتمند و تاثیرگذار در منطقه و جهان، در تمامی معادلات منطقه ای و بین المللی، نقش اساسی دارد.
وی دستاوردهای کشور در حوزه دفاعی و نظامی را عامل آسایش ایران و بسیاری از کشورهای منطقه دانست و افزود: اگر قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه نبود، از بین بردن برخی کشورهای منطقه برای اسرائیل، آمریکا و حامیان آنها بسیار آسان می شد.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه تولیدات فرزندان جمهوری اسلامی ایران، قدرت رقابت با سایر کشورهای جهان دارند و امروز هیچ نیازی به وجود بیگانگان در کشور وجود ندارد، ادامه داد: بهسازی راه ها و جاده های مواصلاتی اصلی و حتی راه های روستایی اکثر نقاط کشور، در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی حاصل شده و نباید این دستاوردها در کشور نادیده گرفته شود.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۳۵ هزار شهید دوران دفاع مقدس که برای بارور کردن نهال انقلاب، خون پاک شان به زمین ریخته شد، گفت: ریشه درخت تنومند انقلاب اسلامی در اعماق جامعه، به زمین نشسته و با خون شهیدان آبیاری شده است.
درویش امیری با بیان اینکه ملت ایران علیرغم اینکه از آغازین روزهای پیروزی انقلاب به دلیل دشمنی دشمنان، مشکلات تلخ و سختی را گذرانده است، اما با افتخار تمام، ایستادگی کرده و راه خود را ادامه می دهد، افزود: استقرار جمهوری اسلامی، هویت شرق و غرب را بر هم زد و منافع قدرت های مستبد را از بین برد.
مقام عالی اجرایی استان خاطر نشان کرد: پایداری مردم ایران، رهبری معمار کبیر انقلاب و وجود اسلام به عنوان نقطه وحدت، سه عامل مهمی بود که موجب استمرار و پیروزی انقلاب اسلامی شد و باید همواره از این عوامل در کشور، پاسداری نمود.
وی با بیان اینکه ملت ایران صبورانه و با شکیبایی و عشق به اهل بیت، با محوریت اسلام و رهبری امام خمینی، توانست طاغوت زمان را به زمین بزند، ادامه داد: رهبری کم نظیر امام خمینی (ره) بود که توانست همه اقشار و اقوام ملت را زیر پرچم جمهوری اسلامی، یکپارچه نماید و انقلاب را به پیروزی برساند و امروز نیز برای حفظ استقلال و عبور از بحران های پیش‌رو، باید همه اقشار ملت و اقوام ایرانی با همبستگی و همدلی، راه ۴۰ ساله انقلاب را ادامه دهد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
شهرداری زنجان قبل از تعریف ضابطه حق واگذاری امور را به بخش خصوصی ندارد
خبر قبلی
برترین‌های فینال بدمینتون فجر زنجان مشخص شدند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست