1. اخبار شهرستان
  2. مرکزخرید و فروش خودرو در زنجان به زودی افتتاح می شود

کد خبر: 4220

مرکزخرید و فروش خودرو در زنجان به زودی افتتاح می شود

مرکزخرید و فروش خودرو در زنجان به زودی افتتاح می‌شود

 

 

 

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری زنجان گفت:: عملیات عمرانی ساخت مرکز خرید و فروش خودرو در زنجان مراحل پایانی خود را سپری میکند و تا آخر فروردین ماه آماده بهره برداری و افتتاح است.

به گزارش “همدلی‌زنجان” به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زنجان، مصطفی رضایی با بیان اینکه برای ساخت و آماده سازی مرکز خرید و فروش خودرو اع تباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، اظهار کرد: این مرکز در زمینی به مساحت ۳ هکتار ساخته شده استاین مرکز ابتدا در روزهای جمعه شروع به فعالیت خواهد کرد و در صورت استقبال فروشندگان و خریداران در سایر روزهای هفته نیز فعال خواهد بود.

وی افزود: این سازمان با توجه به وظایف ذاتی خود برنامه های متعددی در حوزه ساماندهی مشاغل شهری مورد توجه قرار دادکه امسال با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی یکی از اقدامات مهم این سازمان را ایجاد و احداث بازارچه های عرضه میوه و تره بار در محله ها و کوی های اقماری شهر زنجان اعلام کرد و گفت: این کار با هدف دسترسی بهتر شهروندان به مکان های یاد شده و با همکاری استانداری، شورای شهر و شهرداری انجام می گیرد.

رضایی ادامه داد: بنابر این طبق برنامه ، احداث بازارچه محصولات کشاورزی واقع در کوی پونک شهرزنجان مقابل آپارتمان های رضوان در زمینی به مساحت ۳۵۰ متر مربع با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی و با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان آغاز شده که تا اواخر بهار سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: بازارچه دیگر محصولات کشاورزی در منطقه الهیه شهر زنجان با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی در حال احداث قرار دارد که برای تکمیل آن ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
رضایی افزود: از مجموع اعتبارات ۱۵۰ میلیون تومان برای این بازارچه هرینه شده و تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی خاطرنشان کرد: بازارچه محصولات کشاورزی کوی فرهنگ نیز امسال با تامین اعتبارات لازم کلنگ زنی خواهد شد و پس از تکمیل در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تصادف محور زنجان- دندی ۳ کشته و ۴ مصدوم بر جای گذاشت
خبر قبلی
تحقیق و تفحص در خصوص تیم دسته دوم شهرداری زنجان آغاز شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست