1. اخبار شهرستان
  2. مستند دست‌های کوچک در زنجان رونمایی شد

کد خبر: 9840

مستند دست‌های کوچک در زنجان رونمایی شد

ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و مدیرت شهری زنجان مستند  دست‌های کوچک که به کودکان کار در شهر زنجان پرداخته بود، رونمایی شد.

به گزارش همدلی زنجان؛ در مراسم رونمایی از مستند دست‌های کوچک که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان برگزار شد، امامعلی دادخواه، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه موضوع “کودکان کار” و اهمیت پرداختن به این موضوع، اظهار کرد: این موضوع از مباحث مهم چالش برانگیز و دردهای جامعه امروز است. کودکان کار فقر را با تمام وجود احساس کرده اند.

وی ضمن اشاره به اینکه در استان زنجان متولیان متعددی در حوزا فرهنگی داریم، افزود: ۷۰ یا ۸۰ متولی فرهنگی در استان داریم. این متولیان مادران فرهنگی نیستند، بلکه دایه‌های فرهنگی هستند.
عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه متاسفانه شاهدیم فعالان فرهنگی و هنرمندان جامعه حتی محجورتر از کودکان کار هستند، یادآور شد: امروز کسی پاسخگوی هنرمندان نیست. تاسف بیشتر بنده به مردم شهرمان است که ما در این شهر به این بزرگی یک تالار شهر و یا یک مجموعه فرهنگی نداریم.
وی با تاکید بر اینکه متاسفانه در سال گذشته اعتبارات مناسبی برای ساخت تالار شهر زنجان پیش بینی شد که در محل دیگری هزینه شد، خاطر نشان کرد: در سال جاری ۷ میلیارد تومان برای این مهم پیش بینی شده است.

دادخواه با بیان اینکه مدیریت شهری زنجان باید زیرساخت های لازم برای انجام تمام مراسم های فرهنگی را داشته باشد، اظهار کرد: چرا باید شهرداری در مراسم‌های مختلف در مقابل ارگان‌های مختلف گردن کج کند، چون خودش مکان مناسبی ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه امروز در یک اتفاق بدی شاهد این بودیم که یکی از متولیان فرهنگی در را به روی کودکان کار بست، تصریح کرد: امروز کار به جایی رسیده است که متولیان فرهنگی به جای تشویق هنرمندان برای ساخت فیلم‌ها در موضوعات مختلف در به روی آنها بسته است.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ابلاغ منطقه۴ شهری در شهر زنجان
خبر قبلی
زنجان کمترین شیوع فشارخون را نسبت به کشور دارد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست