1. اجتماعی
  2. مشکل نقدینگی پتروشیمی زنجان برطرف شده است

کد خبر: 1760

مشکل نقدینگی پتروشیمی زنجان برطرف شده است

 

مشکل نقدینگی پتروشیمی زنجان برطرف شده است

جامعه خبری هزینه زیادی در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی داده است

 

 

 

استاندار زنجان با اشاره به جایگاه و دشواری های کار خبرنگاری در جامعه، گفت: جامعه خبری کشور در چهار دهه اخیر هزینه زیادی در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، اسداله درویش امیری در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسب روز خبرنگار در محل خانه مطبوعات استان، با بیان اینکه کار خبرنگاری کار دشواری است، اظهار کرد: خبرنگاران در راستای ایفای نقش اجتماعی خود با دشواری های زیادی مواجه بوده و تمام روزهایی که خبرنگاران مشغول تهیه خبر و گزارش هستند روز خبرنگار محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه امید است روزی رسانه ها شرایطی به وجود بیاید که خبرنگاران بی نیاز و کاملا مستقل و بر مبنای رسالت تعریف شده به وظایف خود عمل کنند. برای جامعه خبری بسیار مهم است که مستقل و بی نیاز و بر مبنای رسایت بزرگ و عظیم رسانه ای به وظایف عمل کنند.

استاندار زنحان ضمن تقدیر از همراهی تمامی رسانه های استان در بخش های مختلف، تاکید کرد: از همراهی و همکاری تمامی خبرگزاری‌ها و خبرنگاران و مجموعه مطبوعات استان در طول یک سال اخیر تشکر می کنم، هر‌چند گاهی کم لطفی‌های صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه در ادامه خدمت و کار در استان نیاز به همراهی جامعه رسانه ای استان داریم، اظهار کرد: به هر میزان اخبار با دقت بالا و درست انعکاس پیدا کند، معایب بهتر شناسایی و مردم توفیقات دولت، نظام و استان را بهتر می‌توانند بشناسند.

درویش امیری از رسانه های استان درخواست کرد برای اصلاح امور در کنار مسئولان دستگاه های مختلف اجرایی باشند و گفت: مسئولان استان و مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان بی‌عیب و بی‌نقص نبوده و نباید رویکرد عیب‌جویی در کارهای وجود داشته باشد، چرا که اعیب جویی در دین پرافتخار اسلام و مکتب اما صادق(ع) مزمت شده و باید دنبال اصلاح امور باشیم.

وی در ادامه این نشست به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و در پاسخ به سوالی تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید برای رسانه ها اطلاعات مورد نیاز را فراهم کنند و رسانه ها با تکیه بر اطلاعات دقیق و صحیح نسبت به درج اخبار و گزارش های خود اقدام کنند.

درویش امیری به برنامه های اقتصاد مقاومتی دولت در سال جاری اشاره کرد و گفت: در سال جاری برای بخش های مختلف میزان اشتغال تعریف شده وجود دارد که سرجمع ۹۷۵ هزار شغل در سطح کشور باید ایجاد شود که ۹۰ هزار شغل در حوزه آی تی و آی سی تی است.

استاندار زنجان با بیان اینکه دولت در سال جاری برای نوسازی، بازسازی صنایع کشور و همچنین طرح رنق اقتصادی حمایت های لازم را انجام می دهد، افزود: سهمیه استان زنجان در نوسازی و بازسازی صنایع ۲۷۰ میلیارد تومان تعریف شده و در بخش طرح رونق سقف استانی تعریف نشده که باید از حداکثر حمایت ها با تلاش داخل استانی بهره برد.

وی از برطرف شدن مشکل تامین منابع مالی پتروشیمی زنجان خبر داد و گفت: در نخستین فرصت بازدید و دیداری با هیئت مدیره این شرکت خواهیم داشت و بر تسریع امور و خارج شدن از انتظار بیش از ۹۰ هزار سهام‌دار خرد این شرکت تاکید خواهد شد.

درویش امیری با بیان اینکه احقوق حقوق ملت جز در مسیر اعتدال محقق نخواهد شد، افزود: تکیه بر قانون و فرهنگ قانون و در سایه اعتدال و دوری از افراط و تفریط باید مسیر توسعه کشور را فراهم و حقوق ملت را پاسداری کرد.

استاندار زنجان در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت شرکت روغن نباتی جهان نیز گفت: بیش از دو هزار واحد تولیدی و صنعتی در استان فعالیت دارند و کنترل تمامی مسائل آن ها همزمان عملی نیست و بروز مشکل برای برخی واحدها امکان پذیر است که مشکل این شرکت در ابتدا تامین مواد اولیه بود که با حضور دستگاه های متولی و پیگیری های انجام شده برطرف شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
خبرنگاران در گسترش خیر جمعی در جامعه نقش آفرین هستند
خبر قبلی
صندوق قرض الحسنه خبرنگاران در زنجان تشکیل می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست