1. اجتماعی
  2. مطالبات کارگران فضای سبز شهرداری زنجان به روز می‌شود

کد خبر: 3771

مطالبات کارگران فضای سبز شهرداری زنجان به روز می‌شود

 

 

مطالبات کارگران فضای سبز شهرداری زنجان به روز می‌شود

 

 

پیرو درخواست کارگران فضای سبز شهرداری منطقه ۲ زنجان از همدلی‌زنجان؛ برای پیگیری مطالبات عقب افتاده خود این موضوع پیگیری شد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ یکی از موضوعات و چالش های مهم شهرداری زنجان طی سال های گذشته، تامین هزینه‌های جاری در بخش پرسنلی و به ویژه برای کارگران فضای سبز و نیروهای خدماتی بوده که هرچند بخش عمده‌ای از مطالبات این قشر زحمتکش تاکنون پرداخت شده اما شاهدیم مطابق با درخواست برخی از کارگران حقوق دی ماه آن ها پرداخت نشده است.

یکی از موضوعات در دستور کار شهردار زنجان و اعضای شورای اسلامی شهر زنجان طی ماه‌های گذشته پرداخت مطالبات کارگران شهرداری بوده که به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان هدف اصلی به روز کردن پرداختی‌ها بوده و تاکنون نیز بخش عمده ای از مطالبات پرداخت شده است.

سجاد خدایی در خصوص مطالبات کارگران شهرداری زنجان به ویژه درخواست کارگران شهرداری منطقه۲ به همدلی‌زنجان؛ گفت: تلاش مجموعه مدیریت شهری زنجان برای به روز کردن مطالبات کارگران فضای سبز شهرداری زنجان بوده و در این راستا طی ماه های گذشته این کار صورت گرفته است.

وی ضمن تماس با مسئولان متولی شهرداری منطقه ۲ و تایید عدم پرداخت حقوق دی ماه کارگران، اظهار کرد: به مدیران منطقه تاکید شده نسبت به روز کردن پرداختی کارگران اقدام کنند و این رویکرد طی روزهای پایانی سال به صورت جدی پیگیری می شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان همچنین در پاسخ به رویکرد و سیاست شورای اسلامی شهر زنجان برای برون سپاری امور به بخش خصوصی، تاکید کرد: شورای اسلامی شهر زنجان برای برون سپاری اقدامات به بخش خصوصی جدیت دارد و تلاش خواهیم کرد با سازوکارهای اجرایی درست و مناسب نسبت به واگذاری امور به پیمانکاران و بخش خصوصی توانمند و صلاحیت دار اقدام شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
دور باطل ورزش قهرمانی در زنجان
خبر قبلی
ساماندهی زیرساختهای ارتباطی و مخابراتی در سلطانیه جدی گرفته شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست