1. اخبار استان
  2. معرفی برگزیدگان پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان

کد خبر: 9569

معرفی برگزیدگان پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان

برگزیدگان پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان با برگزاری مراسم اختتامیه، با حضور مهمانان داخلی و خارجی یکشنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در زنجان معرفی میشوند.

دبیر جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان با اشاره به برگزاری مراسم پایانی این جشنواره در تاریخ ۱۵ اردیبهشت سال‌جاری، گفت: نمایشگاه آثار برگزیده این دوره ساعت ۶ عصر روز شنبه ۱۴ اردیبهشت در موزه کارخانه کبریت زنجان گشایش می‌یابد.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛  محمدرضا صائینی با اشاره به حضور ۳۱۲۴ عکاس از ۷۸ کشور با ۱۸۳۵۸ عکس در این دوره، اظهارداشت: رشد ۱۷ درصدی تعداد عکاس و ۱۵ درصدی تعداد عکس در این دوره نسبت به دوره قبل مشاهده می‌شود.
پیش از این «ریکاردو بوسی» رییس فدراسیون جهانی هنر عکاسی (فیاپ) از ایتالیا، «فردی ون گیلبرگن» معاون فیاپ‌ از بلژیک، کیارنگ علایی، ابراهیم بهرامی، ناصر محمدی، دکتر احمد حاجبی مدیرکل دفتر سلامت روان وزارت بهداشت و دکتر محمدرضا صائینی رئیس مرکز بهداشت استان زنجان و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان، داوری آثار رسیده به دبیرخانه این رویداد‌ را انجام داده‌اند.
در پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی عکس «سلامت روان»، دکتر پرویز قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان به عنوان رئیس جشنواره، دکتر محمدرضا صائینی به عنوان دبیر و علی سامعی نماینده فیاپ در ایران به عنوان مدیر هنری و مدیر بخش بین‌الملل حضور دارند.
این رویداد، با هدف افزایش آگاهی سلامت روان جامعه با استفاده از هنر عکاسان ایران و جهان و به منظور بازآفرینی موضوعات روان‌شناختی توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان با حمایت دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد و با همکاری کلوپ عکس فوکوس، نمایندگی فدراسیون بین‌المللی هنرعکاسی (فیاپ) در ایران و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
فضای امن و آرام زنجان حاصل تلاش و هماهنگی تمام مسئولان است
خبر قبلی
رویدادهای مهم ورزشی استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست