1. اجتماعی
  2. معلمان ایثارگری و تعهد خود را در جامعه اسلامی ثابت کرده‌اند

کد خبر: 790

معلمان ایثارگری و تعهد خود را در جامعه اسلامی ثابت کرده‌اند

 

معلمان ایثارگری و تعهد خود را در جامعه اسلامی ثابت کرده‌اند

افزایش دریافتی معلمان در سال‌های اخیر

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان به حضور معلمان در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در کشور اشاره کرد و گفت: معلمان ایثارگری و تعهد خود را در جامعه اسلامی ثابت کرده‌اند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ مرتضی تمجیدی در مراسم گرامیداشت روز معلم، با بیان اینکه معلمان در دوران هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی در کنار انقلاب بودند، اظهار کرد: جامعه فرهنگی استان و معلمان همانند گذشته در کنار اهداف و آرمان انقلاب اسلامی هستند و در انتخابات پیش رو برای مشارکت حداکثری و انتخابات باشکوه مشارکت جدی خواهند داشت.

وی منزلت، معیشت، معرفت و مهارت را چهار محور مهم برای معلمان عنوان کرد و افزود: خواست معلمان در این چهار محور قرار دارد. حفظ و صیانت از جایگاه اجتماعی معلمان و منزلت آن ها در کنار داشتن معیشت متوسط از موارد مهم مورد نظر معلمان در کشور است. برای داشتن دانش آموزان توانمند نیاز به معلمان توانند داریم و باید دانش و مهارت معلمان را برای این مهم افزایش داد.

این مسئول کلید توسعه در جامعه را تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: معلمان محور این توسعه هستند و اگر دولت، نظام و حاکمیتی می‌خواهد در این راستا قدم بردارد در ابتدا باید به موضوع تعلیم و تربیت در جامعه توجه کند. هرگونه سرمایه گذاری در حوزه تعلیم و تربیت موجب بهبود و رشد جامعه خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر خواهان کاهش آسیب های اجتماعی و اجرای طرح سند تحول بنیادین هستیم باید به این حوزه توجه کنیم، افزود: تعلیم و تربیت می تواند برای کاهش آسیب های اجتماعی موثر باشد و تحقق آن نیازمند عزم ملی است.

تمجیدی به افزای متوسط دریافتی معلمان در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: در دولت تدبیر و امید میزان دریافتی معلمان از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان سال ۹۲ به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در سال جاری رسیده است. این در حالی است که در گذشته با وجود درآمدهای بالای کشور شاهد این توجه به معلمان نبودیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه معلمان اجازه نمی دهند عده ای به بهانه حمایت از معلمان به اهداف سیاسی خود برسند، خاطرنشان کرد: معلمان اجاره نمی دهند دوران سیاه گذشته تکرار شود. در گذشته فضای انتقاد و فعالیت برای تشکل های فرهنگی محدود بود و امروز شاهد شرایط مناسبی در کشور هستیم.

 

 

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
صدور سند برای اراضی کشاورزی استان زنجان با اتمام طرح های کاداستر
خبر قبلی
نوآوری در طراحی فرش ایرانی ضامن حضور در بازارهای جهانی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست