1. اخبار استان
  2. منابع دولتی نیاز ورزش استان را پاسخ نمی‌دهد

کد خبر: 1048

منابع دولتی نیاز ورزش استان را پاسخ نمی‌دهد

منابع دولتی نیاز ورزش استان را پاسخ نمی‌دهد

استفاده از ظرفیت خیرین ورزشیار برای توسعه ورزش زنجان

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه منابع دولتی پاسخگوی نیاز ورزش استان نیست، گفت: استفاده از ظرفیت خیرین ورزشیار برای توسعه ورزش زنجان مورد تاکید قرار دارد.

به گزارش همدلی زنجان؛ علی جوان در جلسه مجمع انتخابات خیرین ورزشیار استان زنجان، با بیان اینکه جایگاه ورزش استان در کشور به نسبت توسعه یافتگی استان مناسب است، اظهار کرد: جایگاه ورزش استان در کشور درخورد توجه بوده اما وضعیت منابع مالی دولتی برای نیازهای آن پاسخگو نیست و باید از بخش خصوصی و خیرین برای توسعه آن بهره برده شود.

وی شانس قهرمانی و رشد یک ورزشکار را در زندگی ورزشی یکبار عنوان کرد و افزود: با توجه به محدویت منابع اگر نتوانیم فرصت رشد و قهرمانی را به ورزشکاران بدهیم فرصت سوزی بزرگی می شود.

این مقام مسئول راهکار تامین منابع مورد نیاز برای ورزش استان را حرکت در مسیر مشارکت مردمی و خیرین در ورزش عنوان کرد و یادآور شد: باید از ظرفیت های استان استفاده حداکثری صورت گیرد و آنطوری که خیرین در بخش سلامت و بهداشت استان موقیت های زیادی کسب کرده، آن را در بخش ورزش نیز تکرار کنیم.

وی کمک به ورزش را کمک به سلامتی جامعه توصیف کرد و گفت: توسعه ورزش همگانی برای سلامت جامعه مفید بوده و با توجه به رشد تکنولوژی و کم حرکتی در بین عموم مردم جامعه ضرورت مبارزه با فقر حرکتی بیشتر احساس می شود.

جوان سرانه فضاهای ورزشی در دنیا را سه متر عنوان کرد و افزود: این میزان در استان زنجان یک متر است که به نسبت استان های هم سطح و کشور شرایط مناسبی بوده اما برای رسیدن به استانداردهای دنیا فاصله زیادی داریم که جبران این فاصله با منابع دولتی نیازمند زمان طولانی است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان ورزش استان را نیازمند ورود خیرین برای توسعه دانست و تاکید کرد: امروز هیئت های ورزشی استان دچار تنگناهای مالی زیادی هستند و مشکلاتی نیز برای بخش تولید وجود دارد، از اینرو مشارکت مردم و خیرین برای رشد ورزش استان احساس می شود.

وی رویکرد مدیریت ورزش استان را آماده کردن مسیر برای ورود خیرین عنوان کرد و گفت: تاکنون خیرین زیادی به ورزش استان کمک کردند که طی سال های گذشته شاهد ورود برخی خیرین و ساخت سالن های ورزشی در نقاط محروم نیز بودیم که این رویکرد را تقویت خواهیم کرد.

 

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
هفت باغ مهربانی؛ هفتصد سال رستگاری
خبر قبلی
دست مدیران دولتی بر گلوی شرکت‌های شبه دولتی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست