مهرداد سلطانی به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان منصوب شد

مهرداد سلطانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان شد

 

 

 

 

طی حکمی از سوی وزیر کشور، با پیشنهاد استاندار استان زنجان، مهرداد سلطانی به سمت معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری زنجان منصوب شد.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ با صدور حکمی، دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور به پیشنهاد استاندار زنجان و تائید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور ، مهرداد سلطانی را به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان برگزید.

در این حکم آمده است؛

به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار زنجان و تایید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی، جنابعالی را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان منصوب می نمایم.

ایجاد هماهنگی در زمینه های فنی و عمرانی، نظارت بر تهیه و تصویب طرح های توسعه و عمران شهری و روستایی، تشخیص نیازمندی های عمرانی و تعیین اولویت ها، نظارت بر اجرای طرح های عمرانی دستگاه های استانی و نحوه عملکرد جذب اعتبارات، برقراری تعامل لازم با مدیران دستگاه ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا در جهت پیشبرد پروژه های عمرانی و رشد و توسعه متوازن مناطق، نظارت و مراقبت بر نحوه ساخت و سازها، توجه به الگوی شهرسازی و معماری اسلامی ایرانی و ارائه منظم گزارش عملکرد و پیشرفت برنامه ها به معاونت مزبور از اهم وظایفی است که انتظار دارد در چارچوب قوانین و مقررات جاری و اسناد فرادست و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید با بهره گیری از استعدادها و تجارب نیروهای لایق و متخصص بدان اهتمام نمایید.

توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای “مدظله العالی” از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

گفتنی است؛ مهرداد سلطانی که پیش از این معاون شهردار زنجان بوده است، مسئولیت هایی همچون عضویت در هیات علمی گروه معماری دانشگاه زنجان، مسئول طراحی مجموعه مذهبی و مصلای ماهنشان و تهیه طرح احیای سر در مسجد جامع و بدنه تاریخی خیابان امام زنجان را در کارنامه کاری خود دارد.

 

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
دپوی پسماند روی در محل فعلی شهرک‌روی زنجان متوقف می‌شود
خبر قبلی
هنرمند زنجانی، مقام اول جشنواره عکس سلامت شهری را از آن خود کرد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست