1. اجتماعی
  2. میانگین سرانه ماهیانه دریافتی ایتام هیدجی ۶۶۰ هزار تومان است

کد خبر: 9689

میانگین سرانه ماهیانه دریافتی ایتام هیدجی ۶۶۰ هزار تومان است

افزایش میانگین سرانه دریافتی ایتام تحت حمایت کمیته امداد در شهر هیدج از محل کمک حامیان به ۶۶۰ هزار تومان در پایان سال گذشته و کسب رتبه نخست استان زنجان در این شاخص، نمونه‌ای از ایثارگری خیران این شهر در حوزه انفاق و نیکوکاری است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: میانگین سرانه ماهیانه دریافتی ایتام تحت حمایت کمیته امداد در شهر هیدج از محل کمک حامیان ۶۶۰ هزار تومان بوده و این شهر از حیث سرانه رتبه نخست استان زنجان را دارد.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ هدایت صفری، در بازدید از کمیته امداد شهرستانی هیدج، به برنامه‌ها و رویکردهای مهم این نهاد در سال جاری اشاره و اظهار کرد: افزایش خدمات در بخش اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت و توسعه مشارکت‌های مردمی از مهم‌ترین برنامه‌های راهبردی کمیته امداد استان زنجان در سال جاری است.
وی افزود: رویکرد کمیته امداد استان زنجان در کنار ارائه خدمات فوری، ضروری و بر اساس نیاز مددجویان تحت حمایت توجه به توانمندسازی گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت از طریق ایجاد اشتغال و زمینه‌سازی برای درآمدزایی آن‌ها است.
صفری با تأکید بر ارتقاء همگرایی و تعامل بین بخشی باهدف کمک به توسعه فعالیت‌های اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت، ادامه داد: فرصت سازی از طریق شناسایی ظرفیت‌های موجود در مناطق مختلف و بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در حوزه اشتغال‌زایی برای جامعه هدف با تأکید بر ایجاد طرح‌های نو و خلاقانه باید در اولویت فعالیت‌های این نهاد در بخش اشتغال قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه چالش‌های اقتصادی می‌تواند بیشترین آسیب را به اقشار نیازمند جامعه وارد کند، افزود: ارتقاء کیفیت طرح‌های اشتغال با تکیه‌بر شاخص‌های اقتصاد مقاومتی در کنار افزایش کمی فعالیت‌های اشتغال‌زایی این نهاد باهدف زمینه‌سازی برای درآمدزایی برای مددجویان تحت حمایت و افزایش قدرت تاب‌آوری آن‌ها در برابر فشارهای اقتصادی باید بیشتر از گذشته موردتوجه باشد.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه به توسعه مشارکت‌های مردمی به‌عنوان یکی دیگر از راهبردهای مهم این نهاد در سال جاری اشاره کرد و گفت: شبکه‌سازی در بخش‌های مختلف کاری و چابک سازی فعالیت‌ها از طریق واگذاری بخشی از امور تصدی‌گری این نهاد به مراکز نیکوکاری از برنامه‌های مهم این نهاد در این بخش است.
وی با اشاره به اینکه زمینه توسعه فعالیت‌های خیرخواهانه در شهر هیدج فراهم است، افزود: افزایش میانگین سرانه دریافتی ایتام تحت حمایت کمیته امداد در شهر هیدج از محل کمک حامیان به ۶۶۰ هزار تومان در پایان سال گذشته و کسب رتبه نخست استان زنجان در این شاخص، نمونه‌ای از ایثارگری خیران این شهر در حوزه انفاق و نیکوکاری است.
صفری بابیان اینکه دستگیری از ایتام در کنار کمک به رفع بخشی از نیازهای مادی آن‌ها، زمینه آرامش روحی و روانی این گروه از جامعه هدف کمیته امداد را فراهم می‌کند، ادامه داد: خیران هیدجی با مشارکت مطلوب در کمک به ایتام تحت حمایت این نهاد، ایثارگری و نوع‌دوستی را به‌خوبی در این بخش معنا کرده و الگوساز شده‌اند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
امکان عوض شدن روند موجود بازار
خبر قبلی
مشاوران جوان استاندار زنجان مشخص شدند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست