میزان تخصیص اعتبارت عمرانی استان ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است

میزان تخصیص اعتبارت عمرانی استان ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است

 

 

 

 

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان با بیان اینکه اعتبارات دولتی پاسخگویی لازم برای انجام امور را ندارند، گفت میزان تخصیص اعتبارت عمرانی استان طی چهار سال گذشته به ۴۰۰ میلیارد تومان نرسیده است.

به گزارش همدلی‌زنجان، جواد رحمتی در جشنواره شهید رجایی شهرستان زنجان، با بیان اینکه در بدنه دستگاه های اجرایی و سازمان ها، بکارگیری نیروها مطابق با چارت اداری انجام نشده است، اظهار کرد:  ضروری است بکارگیری نیروهای اداری در سازمان ها و نهادهای دولتی مختلف مطابق با ساختار سازمانی انجام شود.

وی با بیان اینکه پراکنش نیروها در بدنه ادارات به خوبی صورت نگرفته است، افزود: متاسفانه به دلیل اینکه انتخاب مدیران ارشد معمولا خارج از بدنه دستگاه اجرایی بوده، این انگیزه برای نیروهای کارمند جهت رشد اداری و تصاحب پست های مدیریتی کاهش می‌یابد که نتیجه آن کاهش بهره‌وری در فعالیت‌ها است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان به بدنه بزرگ دولت اشاره کرد و یادآور شد: بدنه دولت در کشور، فربه شده و بهره وری آن نیز نسبت به بخش خصوصی کمتر است که این شرایط اداری نیازمند توجه جدی است.

وی با بیان اینکه به عنوان مثال شهرداری زنجان ۹۰۰ نفر نیرو مطابق با چارت سازمانی نیاز دارد، افزود: این در حالی است که در شرایط فعلی چندین هزار نفر نیرو در بدنه شهرداری فعالیت دارند و نحوه ورود این نیروها به بدنه شهرداری نیز مشخص نبوده و عمدتا مطابق با چارت سازمانی بکارگیری نشده اند.

رحمتی به وضعیت تخصیص اعتبارات عمرانی استان اشاره کرد و گفت: طی ۴ سال گذشته میزان تخصیص اعتبارت عمرانی استان ۴۰۰ میلیارد تومان بوده و این در حالی است که در گذشته در نهادهایی که مسئولیت داشته ام، رقم تحقق بودجه عمرانی آنها به مراتب بیشتر از رقم عمرانی استان زنجان بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان بر ضرورت تلاش کارکنان و مسئولان برای جلب رضایت عمومی تاکید کرد و اظهار کرد: باید تلاش کنیم رضایت ارباب رجوع و مراجعه کنندگان به دستگاه های دولتی را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه مهم ترین وظیفه مسئولان، تعریف یک ساختار درست اداری است، افزود: معمولا مدیران ترجیح می دهند وارد تغییرات ساختاری بدنه دستگاه اجرائی نشوند و مشغول فعالیت های دیگری شوند که این رویکرد نیازمند تغییر است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
زنجانی‌ها درآمد بیشتری نسبت به هزینه‌ دارند
خبر قبلی
کشف باطری‌های قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست