1. اخبار شهرستان
  2. نخستین “هفته فرهنگی”درشهرستان زنجان برگزار می شود

کد خبر: 10499

نخستین “هفته فرهنگی”درشهرستان زنجان برگزار می شود

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان از برگزاری “هفته فرهنگی” درشهرستان زنجان خبر داد و گفت: مورخ ۵ الی ۱۱ مرداد ماه به عنوان” هفته فرهنگی” زنجان بارویکرد افزایش نشاط و خلاقیت اجتماعی و توسعه فرهنگ عمومی، معرفی ظرفیت های شهرستان در حوزه های مختلف از جمله، آداب و رسوم، آثار تاریخی، هویت دینی و فرهنگی، پوشش و مناسبتهای ویژه، معرفی مشاهیر ونخبگان شهرستان با محوریت اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

به گزارش“همدلی‌زنجان”؛ مریم شعبانی با تأکید بر این که در اجرای برنامه های “هفته فرهنگی” نباید تک بعدی عمل شود، اظهار کرد: اجرای برنامه های “هفته فرهنگی” برعهده سازمان فرهنگی شهرداری است، بنابراین سعی خواهیم کرد در معرفی ظرفیت های موجود با رویکرد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و آموزشی، خود را در مقوله های مختلف زندگی مردم به نمایش گذاشته و تأثیر مستقیم بر هویت فرهنگی جامعه داشته باشد.

شعبانی نامگذاری روزهای “هفته فرهنگی “را در زنجان از اقدامات مهم این هفته دانست و عنوان کرد: براین اساس برنامه های مختلفی به فراخور روزها در پیاده راه سبزه میدان، کارخانه کبریت سابق، سینما روباز گاوازنگ و حسینیه اعظم اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: برگزاری “هفته فرهنگی” بستری است برای معرفی هنر های آیینی در پیاده راه سبزه میدان که به عنوان پاتوق فرهنگی و هنری برای شهروندان زنجانی تبدیل شده است و ما از ایجاد چنین موقعیت هایی برای شهر بسیار خرسندیم.

شعبانی یکی از مهمترین برنامه های”هفته فرهنگی” شهرستان را مربوط به ۸ مرداد که روز زنجان نامیده شده است دانست و ادامه داد: به رغم پتانسیل های بسیار زیاد در این شهر فرهنگ و هویت این استان مظلوم واقع شده است، امیدواریم با اجرای برنامه های مختلف در این روز زنجان را به نحو شایسته در موقعیت های ملی و بین المللی معرفی کنیم.

در پایان رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به اهمیت ورزش همگانی و ورزش معلولین اشاره کرد و افزود: در این هفته پرداختن به ورزش همگانی وورزش معلولین به عنوان هدفی مهم برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی مطرح است.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سوء تغذیه؛ فقر پنهان بیش از ۱۲۰۰ کودک زنجانی
خبر قبلی
راه اندازی مجدد کارخانه تولید آسفالت بناب شهرداری زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست