1. اخبار استان
  2. نقش رسانه‌های استان در فرهنگ‌سازی مردم محوری است

کد خبر: 3445

نقش رسانه‌های استان در فرهنگ‌سازی مردم محوری است

نقش رسانه‌های استان در فرهنگ‌سازی مردم محوری است

دانشگاه علوم پزشکی زنجان رویکرد حمایتی نسبت به رسانه‌ها دارد

 

 

 

 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به نقش و اهمیت رسانه های استان در بسترسازی فرهنگی مردم اشاره کرد و گفت: نقش رسانه های استان در فرهنگ سازی مردم برای اصلاح امور محوری است.

 

 

به گزارش همدلی‌زنجان؛ پرویز  قزلباش در دیدار با اعضای هیئت رئیسه خانه مطبوعات استان زنجان، با بیان اینکه امروز بسیاری از مشکلات فرهنگی در سطح جامعه ضرورت توجه مسئولان به رسانه ها را افزایش داده است، اظهار کرد: اگر از ظرفیت فرهنگی رسانه‌ها با رویکرد کارشناسی و علمی استفاده شود، بسیاری از مشکلات فرهنگی در سطح جامعه کاهش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه امروز رسانه ها با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه هستند، افزود: دانشگاه علوم پزشکی زنجان رویکرد حمایتی نسبت به رسانه‌ها دارد و با تمام محدودیت های مالی همواره تلاش شده نسبت به رسانه های استان همکاری متقابلی برقرار باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه امروز نیازمند استفاده از ظرفیت رسانه های استان برای ارائه خدمات حوزه سلامت هستیم، یادآور شد: باید در سطح رسانه های استان تلاش شود رسانه سلامت شکل بگیرد و دانشگاه علوم پزشکی استان تمایل دارد تمرکز فعالیت ها به صورت متمرکز و تخصصی برای حوزه سلامت انجام شود.

وی اقدامات صورت گرفته در دولت یازدهم و دوازدهم برای حوزه بهداشت و درمان استان را یادآور شد و تاکید کرد: اقدامات زیادی در حوزه سلامت مردم صورت گرفته و دولت حمایت های جدی در این بخش داشته که رسانه های استان می توانند نقش تاثیرگذاری در آگاهی و اطلاع رسانی این مسائل به عموم مردم داشته باشند و همچنین برای تحقق اهداف حوزه سلامت استان نقش مهمی ایفا کنند.

گفتنی است در این دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی متعاقب درخواست اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان، پیشنهاد بررسی زمینه های همکاری برای انعقاد تفاهم نامه با رسانه های استان با محوریت خانه مطبوعات و همچنین ایجاد رسانه‌های سلامت در استان را داد.

اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان زنجان در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت همکاری رسانه های استان با دانشگاه علوم پزشکی، خواستار همکاری‌های متفابل شدند و مقرر شد برخی زمینه‌های همکاری با بررسی شرایط در آینده عملیاتی شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
پیشگیری از شیوع اعتیاد، کم هزینه ‌تر و موثرتر است
خبر قبلی
آغاز پیش‌فروش فیلم‌های جشنواره استانی فجر از فردا
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست