نمایشگاه الکامپ زنجان ۱۸ مهرماه سال جاری برگزار می‌شود

نمایشگاه الکامپ زنجان ۱۸ مهرماه سال جاری برگزار می‌شود

حضور دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در این نمایشگاه تقویت شود

 

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان از برگزاری نمایشگاه الکامپ زنجان از ۱۸ تا ۲۱ مهرماه سال جاری خبر داد.

 

به گزارش همدلی‌زنجان، فرامرز نیک سرشت در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، با بیان اینکه قرار بود این نمایشگاه مرداد ماه سالجاری برگزار شود، اظهار کرد: چهارمین دوره این نمایشگاه سال گذشته، با یک هزار و ۵۰۰ متر فضای نمایشگاهی در زنجان با حضور مناسب بخش های مختلف برگزار شد.
وی با بیان اینکه ضروری است حضور دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در این نمایشگاه تقویت شود، افزود: با اینکه برگزاری این نمایشگاه در سالجاری با دامنه و گستردگی بیشتری برنامه ریزی شده، اما شاهد استقبال ضعیف دستگاه ها و اصناف از حضور و شرکت در این نمایشگاه هستیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان از مدیران دستگاه های دولتی خواست برای حضور در این نمایشگاه، جدیت بیشتری داشته باشند و تاکید کرد: عمده دلیل عدم حضور دستگاه ها در این نمایشگاه، نداشتن اعتبارات عنوان شده؛ به گونه ای که تاکنون تنها حضور شهرداری زنجان و سازمان فنی و حرفه ای استان در این نمایشگاه ثبت شده است.
وی بر ضرورت حضور گسترده بخش خصوصی و اصناف در این نمایشگاه تاکید کرد و گفت: ضروری است زمینه لازم برای حضور بخش خصوصی در این نمایشگاه انجام شود و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز برای ترغیب اصناف جهت حضور مناسب در این نمایشگاه، اقدامات مقتضی را انجام دهد.
نیک سرشت از ایجاد غرفه ۱۰۰ متری استانداری زنجان در این نمایشگاه خبر داد و افزود: غرفه ای برای معرفی دولت الکترونیک در نمایشگاه الکامپ زنجان ایجاد خواهد شد تا خدمات این حوزه به مردم به نمایش گذاشته شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
افزایش اختیارات استان‌ها در لایحه بودجه سال آتی
خبر قبلی
اقدامات انجام شده طرح تکاپو در استان زنجان ارائه شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست