1. اخبار شهرستان
  2. نمک به روی زخم ما نپاشید!

کد خبر: 3833

نمک به روی زخم ما نپاشید!

 

نمک به روی زخم ما نپاشید!

مطالبات کارگران زنجانی به روز یا به دیروز؟

 

 

 

 

طی روزهای اخیر، کارگران و پرسنل شهرداری زنجان در خصوص دریافتی خود اعتراضاتی داشتند که این اعتراض ها با ارسال نظر کاربران انجام شد که خواستار پیگیری این موضوع شدند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ پیگیری لازم در خصوص شرایط پرداختی معوقات کارگران شهرداری به ویژه کارگران فضای سبز صورت گرفت که سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان از به روز بودن ۹۰ درصدی پرداختی‌ها و تحقق کامل آن تا پایان سال گفت و تاکید کرد که این موضوع توسط اعضای شورای اسلامی شهر زنجان پیگیری می‌شود.

با فرارسیدن روزهای پایانی نیمه اول اسفند و به گوش رسیدن روزهای پایانی سال جاری، کارگران شهرداری زنجان دغدغه جدی در خصوص دریافت حقوق و عیدی خود دارند. در این راستا سجاد خدایی اخیرا مصاحبه دیگری داشته و از به روز بودن پرداخت مطالبات گفته که این موضوع مجددا مورد اعتراض برخی کارگران شهرداری واقع شد و با ارسال پیام هایی تاکید کردند که اینگونه نیست و بهتر است مسئولان نمک روی ذخم آن‌ها نپاشند!

یکی از چالش‌های مهم شهرداری زنجان تحقق میزان بودجه پیش بینی شده سال جاری بوده که در زمان استقرار شورای پنجم عنوان شد این میزان حدود ۶۰ درصد محقق شده که در خوشبینانه ترین حالت اگر این شرایط تثبیت و ارتقا یابد باز هم در روزهای پایانی به نظر می رسد درآمدهای شهرداری زنجان به صورت کامل محقق نخواهد شد!

این موضوع برای حوزه اداری-مالی شهرداری زنجان که شاهد تغییرات حاشیه دار طی روزهای گذشته نیز بود، حساسیت داشته و مسئولیت سنگینی خواهد بود که به نظر می رسد با توجه به عمر پایین مدیریتی این بخش انتظار زیادی نیز نمی توان داشت. اما به هر طریق این مطالبه جدی حداقل باید در بخش هزینه های اداری-جاری بودجه محقق شود که تبدیل به بروز مشکلات اجتماعی نشود!

برخی از شهروندان معتقدند شرایط پروژه‌های عمرانی که از سال‌های گذشته آغاز شده بود مناسب نیست، حتی بعد از فصل سرما شاهد هستیم که برخی امور جاری و روزمره شهرداری نیز با کیفیت حداقلی نیز انجام نمی‌شود و مثال مصداقی آن وضعیت چاله های ایجاد شده در خیابان های شهر زنجان است!

در این شرایط که مسائل توسعه ای شهر با چالش های عمیق همراه است، حداقل انتظار از مدیریت شهری زنجان پرداخت به حق حقوق پرسنل و کارگرانی است که در آستانه عید نوروز منتظر پول‌هایی هستند که گره ای از گره های زندگی آن را بگشاید.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آزمون سراسری قرآن و عترت در زنجان برگزار می‌شود
خبر قبلی
فریدون احمدی، از همه چیز و همه کس گفت الا خودش!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست