1. اخبار استان
  2. نگرانی مردم زنجان از افزایش قیمت سرسام آور مسکن و زمین

کد خبر: 9542

نگرانی مردم زنجان از افزایش قیمت سرسام آور مسکن و زمین

 

استاندار زنجان با اشاره به افزایش قیمت زمین و مسکن در استان و شهر زنجان، گفت: مردم از قیمت سرسام آور مسکن در برخی مناطق زنجان نگران هستند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ فتح‌الله حقیقی در جلسه شورای مسکن استان زنجان در استانداری زنجان، بابیان اینکه چند شخص در نقطه ای از شهر به خرید و فروش زمین بین خود اقدام می کنند، اظهار کرد: دلال‌ها باعث افزایش سرسام آور قیمت مسکن در برخی نقاط شهر زنجان شده اند.

وی با بیان اینکه برخی از شهروندان زنجانی از قیمت بالای زمین و مسکن گلایه زیادی دارند و پیام اعتراض خود را به مسئولان رسانداند، یادآور شد: برای آرام شدن ذهن مردم باید هرکاری انجام دهیم، چون بزرگترین تکلیف ما این است که در بین مردم آرامش ایجاد کنیم،

استاندار زنجان با اشاره به اینکه قیمت زمین و مسکن در برخی نقاط شهر زنجان سرسام آور بالا رفته است، خاطرنشان کرد: مردم از قیمت سرسام آور مسکن در برخی مناطق زنجان نگران هستند و روند گرانی مسکن در شهر زنجان نسبت به سایر شهرهای استان بیشتر است.

وی با تاکید بر اینکه موضوع کدرهگیری در معاملات بازار مسکن باید مورد رصد دقیق مسئولان متولی قرار گیرد، اظهار کرد: باید بررسی دقیق صورت گیرد که آیا میزان افزایش قیمت مسکن و زمین در نقاط مختلف نسبت به میانگین کشور نرمال است یا خیر و در صورتی که قیمت ها غیرنرمال بود برای آن برنامه ریزی صورت گیرد.

حقیقی بابیان اینکه کارشناسان راهکاری برای رفع مسئله گرانی مسکن ارائه دهند، افزود: کارشناسان هرچه زودتر با بررسی دقیق موضوع راه‌های پایین آمدن قیمت مسکن در زنجان را به شورای مسکن استان جهت تصویب و اجرا ارائه کنند.  چند نفر دلال نباید برای قیمت زمین و مسکن در شهر زنجان تعیین تکلیف کنند. اگر این افزایش قیمت مربوط به شخص یا اشخاصی است که مشخص هستند، بنده در شورای تأمین هم آنها را به عنوان مخل استان معرفی خواهم کرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
فرونشت ۴ سانتی‌متری سالانه در خرم دره
خبر قبلی
 اثر ابرچالش‌ها بر رشد اقتصادی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

زنجان از پتانسیل بالایی در صنعت ساختمان داراست که این امر موجب گرانی زمین و مسکن شده . اگر شهرداری و دیگر نهادها برای وارد کردن زمین های غیر محدوده به حوزه استحفاظی دست به کار نشوند هرگز قیمت زمین کاهش پیدا نخواهد کرد و همچنان شاهد رکود اقتصادی در این شهر خواهیم بود

آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست