1. اخبار شهرستان
  2. نیروهای آتش‌نشانی زنجان در آماده‌باش قرار دارند

کد خبر: 4129

نیروهای آتش‌نشانی زنجان در آماده‌باش قرار دارند

نیروهای آتش‌نشانی زنجان در آماده‌باش قرار دارند

 

 

 

سرپرست سازمان آتش‌نشانی زنجان با اشاره به آمادگی آتش‌نشانان در مواجه با هرگونه شرایط جوی در شهر زنجان، گفت : نیروها با توجه به اعلام هشدارها در آماده باش قرار دارند.

به گزارش “همدلی‌زنجان” به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زنجان، سیدحمید موسوی با بیان اینکه سازمان هواشناسی پیش‌بینی وزش باد شدید در مناطق مختلف را اعلام کرده‌ است، اظهارکرد: به همین خاطر نیروها در آماده‌باش قرار دارند تا ساعات آینده را بدون هرگونه حادثه پشت سر بگذاریم.

وی تصریح‌کرد: هشدارهای لازم از سوی ارگان‌های ذی‌ربط به دستگاه‌ها ارسال شده است و همچنین شهروندان نیز در این رابطه می توانند با توجه به اخطارها شرایط را به گونه ای مدیریت کنند تا روزهای بدون حادثه‌ای را پشت سر بگذاریم.

این مسئول با اشاره به اینکه با توجه به بروز حوادث غیر مترقبه، لازم است آسیب پذیری محیط های شهری در ابعاد آموزش پیشگیری، آمادگی، مقابله و بازسازی مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان‌کرد: مناسب‌ترین راه مقابله با این حادثه، استحکام بخشیدن به بناهای موجود و نظارت دقیق بر ساخت و سازهای جدید به منظور رعایت مقررات مربوط به کاهش خطرات و همچنین آموزش مردم است و ارتقاء ایمنی این سازه‌ها در برابر هرگونه حادثه است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با تاکید بر ضرورت توجه بر ایمنی عمومی شهر، گفت: مشارکت آحاد جامعه زمینه‌سازی ارتقاء ایمنی در شهر است.

وی تاکید کرد: شهر ایمن با کمک مردم ساخته می‌شود و باید اذعان کرد که ۸۰ درصد حوادث در ارتباط مستقیم با عملکرد ناصحیح خودمان به‌عنوان یک شهروند است.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بزرگترین اشتباه فعالین اقتصادی ایران سال ۹۷
خبر قبلی
شمس اله وثوقی، سرپرست سازمان فرهنگی- ورزشی شهرداری زنجان شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست