1. اخبار استان
  2. هزینه هایی که به سازمان فرهنگی شهرداری زنجان تحمیل شد!

کد خبر: 19764

هزینه هایی که به سازمان فرهنگی شهرداری زنجان تحمیل شد!

دیروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان یک عضو شورا گفت که از اعتبار بیش از ۳ میلیارد تومانی سازمان فرهنگی تنها ۲۵۰ میلیون تومان تخصیص یافته است.

به گزارش همدلی‌زنجان،  اعضای شورایی که برای پرداخت ۷۰۰ میلیون تومان به صدا و سیما و ۴۰۰ میلیون تومان برای ساخت یک سریال از اعتبارات سازمان فرهنگی موافقت کردند، باید پاسخ بدهند وقتی این سازمان تنها توانسته از مجموع اعتبارات خود ۲۵۰ میلیون تومان جذب کند، چطور تعهدات تحمیلی از طرف برخی اعضای شورا را محقق خواهد کرد؟

در سال جاری بیشتر نهادهای دولتی و عموم با مشکلات اعتباری مواجه بودند. شرایط کرونایی تحقق درآمدها را برای نهادهای مختلف دشوار کرده بود. شهرداری زنجان نیز مشکلاتی در این راستا داشته است.

اما در شرایطی که حوزه فرهنگی شهرداری بدهی های زیادی از سال های گذشته دارد و انحرافاتی نیز در بودجه آن وجود داشته که توسط مدیران وقت و بعدی اصلاح نشده و بلاتکلیف باقی مانده است. در سال جاری برخی از اعضای شورا بر لایحه ۷۰۰ میلیون تومانی جهت قرارداد با صدا و سیما و هزینه ۴۰۰ میلیون تومانی برای ساخت سریال رای دادند.

این تعهدات در حالی بر پیکره این سازمان تحمیل شد که به گفته رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر زنجان این سازمان تنها ۲۵۰ میلیون تومان تخصیص اعتبار داشته است!

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ویزیت رایگان در کلینیک امام علی(ع)فرماندهی انتظامی استان زنجان
خبر قبلی
فوتی‌های کرونایی زنجان به ۱۱۴۷ نفر رسید
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست