هشدار پلیس فتای زنجان درخصوص کلاهبرداری ازمتقاضیان سهام عدالت

 

 هشدار پلیس فتای زنجان درخصوص کلاهبرداری ازمتقاضیان سهام عدالت

 

 

 

 

رئیس پلیس فتای استان زنجان با بیان اینکه شهروندان به هیچ عنوان به پیامک‌های تبلیغی سهام عدالت توجه نکنند، گفت: اطلاع رسانی لازم ازطریق سایت‌های معتبر و رسانه‌های جمعی انجام می شود.

 

به گزارش همدلی‌زنجان، سرهنگ محمدعلی آدینه لو با بیان اینکه برای ثبت نام و تکمیل اطلاعات سهام عدالت مردم باید به کافی نت‌های معتبر مراجعه کنند، اظهار کرد: در چند روز گذشته افرادی سودجو در نقاط مختلف کشور به مردم کارتی می‌دهند و مدعی می‌شوند که آن کارت سهام عدالت است و بااین طریق از مردم مبالغی دریافت می‌کنند.

 

وی افزود: کلاهبرداران و سودجویان از طریق تبلیغ با ارسال لینک و هدایت افراد به سایت‌های جعلی اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب‌های بانکی می کنند.

 

این مسئول انتظامی اضافه کرد: شهروندان به هیچ عنوان به پیامک‌های تبلیغی سهام عدالت توجه نکنند، زیرا اطلاع رسانی لازم از طریق سایت‌های معتبر و رسانه‌های جمعی انجام می شود. همچنین برای ثبت نام و تکمیل اطلاعات سهام عدالت مردم باید به کافی نت‌های معتبر مراجعه کنند.

 

وی ادامه داد: خبر‌های منتشر شده در شبکه‌های مجازی در خصوص سهام عدالت کذب محض بوده و با انگیزه سوء استفاده و فریب سهامداران صورت گرفته است و بیشتر به قصد فریب افراد را داشته اند و شهروندان باید از ارسال هرگونه اطلاعات و مشخصات شخصی و بانکی خود خودداری کنند.

 

رئیس پلیس فتای زنجان در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فضای مجازی به سایت های معتبر مراجعه و جرایم مشهود فضای مجازی را در قسمت مرکز فوریت های سایبری در سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir گزارش نمایند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
جلوگیری از تولد کودکان نابینا با انجام مشاوره ژنتیک پیش از ازدواج
خبر قبلی
طرح آگاهسازی بهزیستی برای۲۱ هزار دانش آموز زنجانی اجرا می شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست