برگزاری برنامه تجلیل از آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی در سال جاری

 

برگزاری برنامه تجلیل از آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی در سال جاری

تعریف ۸۷ برنامه در حوزه آسیب‌های اجتماعی استان زنجان

 

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری زنجان ضمن تشریح برنامه های فرهنگی و اجتماعی استان در سال جاری، گفت: همایش تجلیل از آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی در سال جاری برگزار می‌شود.

 

به گزارش همدلی‌زنجان، مسیح‌الله سلطانی در جلسه برنامه‌‎ریزی و توسعه استان زنجان، با بیان اینکه برای تدوین برنامه های راهبردی حوزه فرهنگی و اجتماعی از اسناد بالادستی قانونی کشور استفاده شده است، اظهار کرد: نقشه راه و استراتژی برنامه های اجتماعی دارای ۶ هدف اصلی و ۱۴ راهبرد و ۵۶ برنامه عملیاتی بوده و همچنین برنامه های فرهنگی دارای یک هدف اصلی با ۶ راهبرد و ۳۰ برنامه عملیاتی است.

وی به برنامه های محوری در حوزه اجتماعی استان اشاره کرد و افزود: ارتقای شاخص های مختلف اجتماعی، مهارت های اجتماعی، تحکیم بنیاد خانواده، تقویت هویت اجتماعی جوانان، ارتقای منزلت اجتماعی و ارتقای امنیت عمومی جامعه از جمله محورهای مهم تعریف شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه ارتقای فرهنگ عمومی از برنامه های مهم سال جاری است، یادآور شد: در این حوزه ۸۶ برنامه پیش بینی شده که این برنامه ها شامل ۱۹۶ فعالیت می شود که اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای آن اختصاص می یابد.

وی به فعالیت کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی در سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: این کارگروه هشت جلسه با ۷۴ مصوبه در سال گذشته داشته و برای سال جاری نیز ۳۲۰ برنامه عملیاتی تعریف شده که ۱۹۴ برنامه تصویب شده است.

سلطانی با بیان اینکه در حوزه آسیب های اجتماعی ۸۷ برنامه تعریف شده است، افزود: ۱۱ دستگاه اجرایی برای عملیاتی کردن این برنامه ها مشارکت دارند که ۲۰ برنامه برای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه اجرایی می شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
امید به زندگی در بانوان زنجانی بیش از ۸۰ سال است
خبر قبلی
۳۰ درصد بافت شهری کشور شامل بافت ناکارآمد می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست