هیچ عریضه نویسی در زنجان حق دریافت وجه نقد بابت ارائه خدمات ندارند

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان زنجان  گفت: هیچ عریضه نویسی در زنجان حق دریافت وجه نقد بابت ارائه خدمات ندارند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛  منصور مختاری در جلسه ساماندهی عریضه نویسان زنجان که با حضور رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، معاون مالی عمرانی و پشتیبانی ، رئیس کل دادگاههای عمومی و انقلاب و معاون دادستان زنجان برگزار شد گفت: ساماندهی عریضه نویسان یکی از برنامه های دادگستری استان بود تا ضمن ساماندهی آنان ، به مسائل و مشکلات آنان نیز رسیدگی شود.

وی افزود: هم اکنون تعداد ۱۰ عریضه نویس در زنجان فعالیت دارند که از این تعداد ۴ نفر خانم و ۶ نفر آقا هستند که مقرر شد تعداد عریضه نویسان مستقر از ۱۰ به ۱۴ نفر افزایش پیدا کند.

معاون قضایی دادگستری کل استان زنجان اظهار کرد: این جلسه که با موضوع افزایش تعرفه عریضه نویسان برگزار شده بود پس از بررسی و تبادل نظر میان دو طرف و .با توجه به اینکه افزایش ۵ در صدی تعرفه در شهریور ماه اعمال شده بود موضوع افزایش تعرفه مورد تصویب قرار نگرفت.

مختاری ادامه داد:در کلیه حوزه های قضایی هیچ یک از عریضه نویسان حق ندارند بابت ارائه خدمات وجه نقد دریافت کنند و فقط بایستی از دستگاه پوز استفاده کنند . در صورت عدم رعایت مورد فوق در مرحله اول برخورد جدی و در صورت تکرار این موضوع قرارداد بصورت یک طرفه فسخ خواهد شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: تمدید قرار داد عریضه نویسان منوط به تایید حفاظت و اطلاعات دادگستری استان می باشد و اگر این مقام نظارتی عملکرد عریضه نویسان را تایید نمود قرارداد آنها تمدید خواهد شد.

در این جلسه حاضرین نیز در مورد موضوعات ارائه شده به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
به بوی فساد حساسم/ مدیران ضعیف معمولا با رانت و زد و بند آمدند+صوت
خبر قبلی
۴۰ میلیارد تومان از محل فروش پسماند روی به استان زنجان اختصاص یافته است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست