1. اخبار استان
  2. واریز ۹۰۹ میلیارد تومان به طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان

کد خبر: 23115

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

واریز ۹۰۹ میلیارد تومان به طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان

 مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان، گفت: شهروندان زنجانی‌ ۹۰۹ میلیارد تومان در طرح اقدام ملی مسکن واریزی داشته اند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ مسعود بیات‌منش ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان زنجان با بیان این مطلب، اظهار کرد: این میزام مبلغ واریز شده در استان زنجان معادل یک‌سوم واریزی است که در کل کشور محقق شده که، ۳ هزار میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه تعداد متقاضیان انصرافی در طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در سطح استان زنجان یک هزار و ۸۵۴ نفر بوده است، افزود: بیشترین ثبت‌نام متقاضیان و تعریف پروژه‌ها در طرح اقدام ملی مسکن مربوط به شهر زنجان است. در طرح اقدام ملی مسکن درخواست ۱۲ هزار و ۵۴۶ نفر در استان زنجان رد و حذف شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد متقاضیان دارای واریزی، ۱۳ هزار و ۳۵۵ نفر هستند، اظهار کرد:  برای ۱۳ هزار و ۳۳۸ متقاضی پروژه تعریف شده است.

وی  با بیان اینکه در استان زنجان باید تا سال ۱۴۰۰ حدود ۵۲ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن ساخته شود، گفت:  در شهر زنجان چند درصد بیشتر از تعداد متقاضیان، واحد مسکونی در نظر گرفته شده است تا برای جابه‌جایی کوی فاطمیه و کوی فلسطین یا اختصاص مسکن به دهک‌های یک تا سه از آن‌ها استفاده شود، یادآور شد: ۵ پروژه برای نیروهای مسلح تعریف شده که ۳ مورد آن در حال انجام است و این واحدها به ظرفیت تولید مسکن استان اضافه می‌شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
درخشش دختر عنکبوتی زنجان در روسیه + فیلم
خبر قبلی
رمزگشایی از راهبرد هسته‌ای ایران
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست