فرماندار زنجان:

واکسیناسیون در اسلام‌آباد و نجف‌آباد زنجان رضایت‌بخش نیست

فرماندار زنجان با ابزار نارضایتی از وضعیت واکسیناسیون در برخی مناطق شهر زنجان، گفت: در برخی مناطق مانند اسلام‌آباد، نجف‌آباد، خیام و کوی فرهنگ میزان واکسیناسیون رضایت‌بخش نیست.

رضا عسگری با بیان اینکه وضعیت واکسیناسیون در اسلام‌آباد، نجف‌آباد، خیام و کوی فرهنگ رضایت‌بخش نبوده و نیازمند اتخاذ تمهیدات لازم است، اظهار کرد: شهرک کارمندان، اعتمادیه، انصاریه در وضعیت آبی قرار دارند.

وی به ایسنا گفت: در مناطقی چون اسلام‌آباد، خیام و بی‌سیم بیشترین واجدان شرایط واکسیناسیون در این مناطق وجود دارد که با واکسیناسیون این گروه، درصد بالا می‌رود.

فرماندار زنجان در رابطه با شرایط واکسیناسیون در مناطق روستایی زنجان، اظهار کرد: درصد مشارکت برای واکسیناسیون در دهستان‌های مختلف طبق رنگ‌بندی مشخص شده که به تبع آن موانع رفع و شرایط تسهیل‌گری شده است.

وی با بیان اینکه در مسیر روستای قره‌بوته بالای ۸۰ درصد گروه‌های هدف واکسینه شده‌اند، افزود: طبق ابتکار دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان، درصد مشارکت شهرستان‌ها و دهستان‌های استان براساس رنگ‌بندی مشخص شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه مشکلی در تامین واکسن کرونا در شهرستان زنجان نداریم، تصریح کرد: در شهرستان‌ زنجان با توجه به جمعیت بالای گروه‌های هدف که در اولویت واکسیناسیون قرار دارند و با توجه به جمعیت کم روستاها، مشکل واکسیناسیون در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل خواهد شد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
وزش باد در استان زنجان ادامه دارد/ کاهش دما طی روزهای آتی
خبر قبلی
یک چهارم جمعیت استان زنجان واکسن زدند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست