1. اجتماعی
  2. واگذاری ۲۰ واحد مسکن به مددجویان تحت پوشش بهزیستی زنجان

کد خبر: 24154

واگذاری ۲۰ واحد مسکن به مددجویان تحت پوشش بهزیستی زنجان

۲۰ واحد مسکن به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان زنجان واگذار شد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ محمد محمدی قیداری، مدیرکل بهزیستی استان زنجان در آیین واگذاری ۲۰ واحد مسکن مددجویان تحت پوشش درشهرستان خدابنده عنوان کرد: از این تعداد ۱۳ واحد مسکن روستایی و ۷ واحد مسکن شهری است که به واجدین شرایط واگذارشده است

وی با بیان اینکه برای ۲۰ واحد مسکونی مبلغ نزدیک به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به خانوارها پرداخت شده است، افزود: از این تعداد ۹ واحد مسکن به خانوارهای دارای دو عضو معلول، ۲ واحد ایتام تحت پوشش، ۷ واحد به مددجویان نیازمند و کم برخوردار عادی و ۲ واحد نیز به زنان سرپرست خانوار واگذار می شود.

مسکن های واگذار شده شامل ۱۲ واحد مسکن در شهرستان خدابنده، ۶ واحد ماهنشان، ۱ واحد زنجان، و یک واحد در شهرستان طارم به واجدین شرایط واگذار می شود و این خانوارها در مجموع از ۵۴ میلیون تومان از معافیت های انشعاباتی بهره مند شده اند.

واگذاری مسکن به دو معلول و بیشتر از سال ۹۴ آغاز شده و استان زنجان در واگذاری مسکن به دو معلول‌ها در سطح کشور رتبه برتر را دارد.

گروهی از جامعه هدف مشمول دریافت کمک هزینه مسکن خواهند بود که فاقد مسکن بوده و مستاجر باشند از طرفی تحت پوشش حمایت های مستمر و غیرمستمر سازمان بهزیستی بوده و اطلاعات آن ها در سامانه ارمغان ثبت شده باشد. همچنین سابقه‌ای از استفاده از تسهیلات و امکانات دولتی تأمین مسکن رانداشته باشند.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
جزئیات درگیری طالبان با نیروهای مرزی ایران
خبر قبلی
پیام حضور تیم ۴۰ نفره ایران در مذاکرات چیست؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست