1. اجتماعی
  2. وای فای رایگان شیوه جدید کلاهبرداران اینترنتی

کد خبر: 8650

وای فای رایگان شیوه جدید کلاهبرداران اینترنتی

رئیس پلیس فتا زنجان از شیوه جدید سارقان برای سرقت اطلاعات کاربران به وسیله وای فای رایگان خبر دادوگفت: در هنگام استفاده از اینترنت رایگان مراقب هکرهای اینترنتی باشید.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ “محمدعلی آدینه‌لو “در این باره گفت: با توجه به استفاده کاربران در ایام تعطیلات در محل های تفریحی از اینترنت رایگان این مراکز استفاده می‌کنند مراقب سارقان اینترنتی باشند تا به راحتی در دام این افراد گرفتار نشوند.

وی با هشدار به مسافران نوروزی درباره جلوگیری از سرقت اطلاعات شخصی از طریق اینترنت رایگان، گفت: کاربران می توانند اطلاعات شخصی خودرا در قبل از سفر در یک هارد یا فلش تخلیه نموده وبه راحتی از اینترنت استفاده کنند.

سرهنگ آدینه لو بابیان اینکه جهت جلوگیری از سرقت اطلاعات ولوازم الکترونیکی از رمزهای ترکیبی وپیچیده باید استفاده شود گفت: کاربران برای استفاده از اینترنت رایگان می توانند از نرم افزار امنیتی دیوار آتشین (فایروال) استفاده کنند.

رئیس پلیس فتا زنجان در ادامه گفت: شهروندان و کاربران در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در این ایام آن را به نزدیک‌ترین مرکز پلیس فتا و یا سایت پلیس فتا به آدرس www.CyberPolice.irو بخش فوریت‌های سایبری گزارش دهند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
یکی به ما بگوید چگونه زندگی کنیم؟
خبر قبلی
پزشکان محترم! از برج عاج‌تان پایین بیایید لطفاً
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست