1. اجتماعی
  2. وزارت علوم در یک قدمی تصاحب زنجانی‌ها

کد خبر: 2106

وزارت علوم در یک قدمی تصاحب زنجانی‌ها

وزارت علوم در یک قدمی تصاحب زنجانی‌ها

زنجان در کابینه دوازدهم، ۲ وزیره می‌شود؟

 

 

 

بعد از مطرح شدن نام سعداله نصیری قیداری به عنوان یکی از گزینه های جدی وزارت علوم، رایزنی مسئولان و مجمع نمایندگان استان برای حضور وی در این وزارتخانه پررنگ از گذشته شده است.

به گزارش همدلی‌زنجان، احمد بیگدلی، نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها از پیگیری‌های صورت گرفته برای حضور نصیری قیداری به عنوان وزیر علوم خبر داده است.

هرچند برخی معتقد بودند احتمال معرفی نصیری قیداری به عنوان گزینه وزارت علوم جهت رای اعتماد به مجلس با شانس کمی همراه است، اما اظهارات این نماینده مجلس نشان می دهد این شانس تقویت شده و حتی پای پرفسور ثبوتی به عنوان توصیه کننده به رئیس جمهوری جهت استفاده از نصیری قیداری به میان باز شده است.

مطابق گفته این نماینده مجلس، پرفسور ثبوتی توصیه‌نامه‌ای برای رئیس جمهور نگاشته که توسط احمد بیگدلی به حسن روحانی داده شده است و مجمع نمایندگان استان زنجان نیز نامه‌ای برای رئیس جمهور امضا کرده و به دست معاون اول رئیس جمهور رسیده و همچنین در خصوص نصیری قیداری صحبت حضوری در جلسه رای اعتماد وزرا با رئیس جمهور شده است.

مظابق شنیده ها دو نفر برای تصدی وزارت علوم کاندید هستند که یکی از آن ها سعداله نصیری قیداری بوده که با پیگیری و رایزنی مسئولان و نمایندگان استان در مجلس احتمال معرفی وی به عنوان گزینه وزارت علوم تقویت شده است.

در صورت معرفی نصیری قیداری و رای اعتماد مجلس، استان زنجان برای نخستین بار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران در کابینه دولت دو وزیر خواهد داشت.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
فرانسوی‌ها برای ساخت گلخانه در زنجان سرمایه‌گذاری می‌کنند
خبر قبلی
“زنجان در آئینه زمان” روانه بازار کتاب شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست