1. اخبار شهرستان
  2. وضعیت آسفالت معابر شهر زنجان در شان مردم نیست

کد خبر: 1434

وضعیت آسفالت معابر شهر زنجان در شان مردم نیست

 

وضعیت آسفالت معابر شهر زنجان در شان مردم نیست

شهرداری زنجان مشکلات شهر را کلان پگیری کند

 

 

 

عضو شورای اسلامی شهر زنجان به لایحه پیشنهادی شهرداری زنجان در خصوص آسفالت معابر یکی از مجتمع های مسکونی شهر زنجان اشاره کرد و گفت: در سطح شهر که عموم مردم تردد دارند وضعیت آسفالت در شان مردم نیست.

به گزارش همدلی‌زنجان، رزاق محمدی با بیان اینکه چاله های متعدد در سطح شهر موجب نارضاتی شهروندان از مدیریت شهری شده است، اظهار کرد: به جای نگاه جزیره ای به برطرف کردن برخی مشکلات باید به صورت جامع مسائل پیگیری و برطرف شوند و وضعیت آسفالت معابر شهر زنجان نیز نیازمند توجه جدی دارد.

وی طرح لوایح اینچنینی را موجب ایجاد انتظار و مطالبه از اعضای شورای اسلامی زنجان توصیف کرد و افزود: زمانی که عمده خیابان های شهر و محل تردد عموم شهروندان مشکلات جدی در کیفیت آسفالت دارد نباید تعهد و انتظار جدیدی ایجاد شود و این رویکرد شهرداری پسندیده نیست.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان همچنین خواستار رویکرد کلان نگر شهرداری زنجان به مسائل شهر شد و تاکید کرد: تا کی در این شهر باید مسائل به صورت اورژانسی پیگیری و برطرف شود و خارج از برنامه و اهداف توسعه ای شهر حرکت کرد.

وی در خصوص تامین سرویس بهداشتی در نقاط مختلف شهر نیز گفت: لوایحی که در خصوص بازسازی سرویس های بهداشتی برخی مساجد توسط شهرداری مطرح می شود نمی تواند هدف تعیین شده برای ارائه خدمات به عموم شهروندان را تامین کند، چرا که مساجد در زمانی که مردم نیاز دارند دایر نیستند.

محمدی خواستار جانمایی و ساخت سرویس های بهداشتی مناسب برای شهروندان در نقاط پرتردد شد و تاکید کرد: نباید به برخی بهانه ها همچون نگهداری و تامین امنیت این فضاها هزینه های غیرهدفمند در سطح شهر انجام شود و باید راهکارهای عملیاتی برای کاهش مشکلات ارائه کرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ماده محرک شیشه ،مرگ بی صداست
خبر قبلی
شهرداری که در یادها ماند/علی اکبر توفیقی، توفیق ماندگاری در تاریخ مدیریت شهری زنجان را داشت
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست