ویزیت راگان بیماران شهر پری توسط جهادگران سلامت در استان زنجان

ویزیت رایگان بیماران شهر پری توسط جهادگران سلامت در استان زنجان

 

 

 

مسئول کلینیک‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت:جهادگران سلامت در استان زنجان برای معاینه و ویزیت رایگان بیمارات به شهر پری در شهرستان ماهنشان می‌روند.

 

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از وبدا، مصطفی محمدی با بیان این مطلبT اظهار کرد: دومین اکیپ ۳۰ نفره پزشکان و دندانپزشکان عمومی، متخصص و کادر پرستاری برای ویزیت رایگان بیماران در تاریخ ۲۵ آبان ماه به روستای پری ماهنشان می رود

وی افزود: محل انجام ویزیت رایگان بیماران در مرکز بهداشتی درمانی روستای پری ماهنشان خواهد بود. وی یاد آور شد بیماران می توانند جهت ثبت نامه و بهره مندی از خدمات ویزیت رایگان این تیم جهادی به مراکز بهداشتی درمانی ماهنشان، پری، خیرآباد و سهند مراجعه نمایند.

مسئول هماهنگی، سازماندهی و اعزام اکیپ جهادگران سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اظهار کرد: به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در تاریخ یاد شده شهروندان عزیز به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه و ثبت نام کنند و نوبت ویزیت دریافت نمایند. وی افزود با این حال مقدمات لازم برای تریاژ بیماران و مراجعینی که موفق به دریافت نوبت نشوند پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: تاکنون ۱۰ پزشک و دندانپزشک عمومی، ۱۵ پزشک متخصص و فوق تخصص در رشته های گوارش، رادیولوژی، طب سنتی، زنان، کلیه و مجاری ادراری، داخلی، ارتوپدی، قلب و عروق، عفونی، روانپزشکی و اطفال و ۱۰ پرستار و ماما و ۳ دستیار دندانپزشکی جهت اعزام به روستای پری اعلام آمادگی کرده اند
ایشان یادآور شد،۴۰ نفر نیروی فنی و پشتیبانی از قبیل متصدی پذیرش، اطلاعات، منشی، نگهبان، خدماتی، دارویی، انتظامی، نقلیه و… نیز این اکیپ را همراهی خواهند کرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
یک سوم کاشی های گنبد سلطانیه مرمت شد
خبر قبلی
کشاورزی حجم عمده اشتغال استان را به دوش می‌کشد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست