1. اخبار شهرستان
  2. پارک محله‌ای کوی ثمین زنجان ساخته می‌شود

کد خبر: 881

پارک محله‌ای کوی ثمین زنجان ساخته می‌شود

شهردار

پارک محله‌ای کوی ثمین زنجان ساخته می‌شود

 

شهردار زنجان در پاسخ به درخواست اهالی کوی ثمین برای ساخت پارک محله ای در این منطقه، گفت: پارک محله‌ای کوی ثمین زنجان ساخته می‌شود.

 

شهردار

حبیب ملائی یگانه در گفت‌و‌گو با همدلی زنجان با بیان اینکه شهرداری زنجان توسعه فضای سبز و پارک‌های محله‌ای را در سال‌های اخیر با جدیت در دستور کار قرار داده است، اظهار کرد: در رابطه با کوی ثمین شهرداری زنجان مقدمات لازم برای ساخت پارک محله ای در این منطقه را در دست بررسی و اجرا دارد.

وی از انجام عملیات عمرانی و بستر‌سازی پارک کوی ثمین واقع در پشت مسجد ابوذر به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر اجرای عملیات آبرسانی در دست اقدام است.

شهردار زنجان با بیان اینکه احداث فضاهای سبز کوی ثمین در بودجه سال ۹۶ پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی رفیوژ کوی ثمین نیز اجرا شده و پس از اتمام عملیات آبرسانی و نصب پیور نسبت به کاشت درخت در این رفیوژ اقدام خواهد شد.

وی به اقدامات انجام شده در کوی ثمین نیز اشاره کرد و گفت: در این منطقه یک هزار و ۱۵۲ مترمربع عملیات پیاده روسازی با هزینه ۱۲۱ میلیون و ۵۰۸ هزار تومان انجام شده است.

یگانه با بیان اینکه ۳۵۰ مترطول نیز در این منطقه صورت گرفته است، افزود: برای این میزان جدولگذاری ۲۷ میلیون تومان هزینه شده است. همچنین آسفالت ریزی نیز در این منطقه صورت گرفته که به میزان ۲۳۷ تن و اعتبار بیش از ۵۴ میلیون تومان بوده است. مخلوط ریزی جهت پیده رو و تسطیح و آماده سازی نیز ۲۱۰ متر مکعب با اعتبار ۱۶ میلیون تومان انجام شده است. در مجموع ۲۱۹ میلیون و ۲۱۲ هزار تومان هزینه عملیات عمرانی منطقه بوده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بیمارستان ولیعصر(عج)۲ زنجان پروژه ای کاملا زنجانی است
خبر قبلی
سالانه ۷۷ سانتی متر مربع آب‌های زیرزمینی استان افت پیدا می‌کند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست