پذیرش بدون کنکور دانشجو در مرکز علمی-کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان

سرپرست مرکز علمی-کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان گفت: مرکز علمی-کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان در سال جدید تحصیلی بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

صالح رشوند در گفت و گو با “همدلی‌زنجان”؛ با بیان اشاره به آغاز پذیرش دانشجو بدون کنکور در مرکز علمی-کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان، اظهار کرد: در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ سه رشته در مقطع کاردانی پذیرش می شود. کاردانی حرفه ای مدیریت امور اداری، کاردانی حرفه ای اطفای حریق شهری و کاردانی حرفه ای گردشگری پذیرش می شوند. اکثریت استقبال کنندگان این رشته های تحصیلی نیز عمدتا دهیاران و کارکنان شهرداری های استان هستند.

وی افزود: در مقطع کارشناسی نیز کارشناسی حرفه ای مدیریت آموزش شهروندی پذیرش می شوند. علاقه مندان برای ثبت نام به سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان مراجعه کنند.

سرپرست مرکز علمی-کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان به نحوه برگزاری کلاس ها اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری کلاس ها بعد از وقت اداری خواهد بود. شرایط مناسبی نیز برای پرداخت شهریه برای دانشجویان در نظر گرفته شده که دانشجویان می توانند شهریه خود را به صورت اقساطی نیز پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه مهارت محوری و عملگرایی دانشجویان شاخصه مراکز علمی کاربردی است، تاکید کرد: دوره های آموزشی با رویکرد آموزش مهارت محور و متناسب با نیاز بازار کار برنامه ریزی و عملیاتی می شود.

گفتنی است آدرس مرکز در شهر زنجان به نشانی، زنجان، خیابان شهدا، جنب بنیاد شهید، استانداری سابق، سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان است.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
برق مجانی برای ۳۰ درصد خانوار ها؟
خبر قبلی
چرا ژاپن اسلامی نشدیم؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست