پرداخت ۱۲۲ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در زنجان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: سال گذشته نزدیک ۱۲۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی برای جبران خسارت کرونا به کسب و کارهای مختلف در این استان پرداخت شد.

به گزارش همدلی زنجان؛  محمدرضا یوسفی با بیان این مطلب، اظهار کرد: پرداخت این میزان تسهیلات موجب صیانت از ۱۱ هزار و ۱۴۴ فرصت شغلی در استان شده است. با توجه به شیوع بیماری کرونا، برابر تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، از سال ۹۹ تسهیلات بانکی برای رفع مشکل فعالیت ها و کسب و کارهای آسیب دیده از این بیماری در ۱۴ رسته فعالیت با نرخ سود بانکی ۱۲ درصد در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اعتبار ابلاغی به این استان از محل این تسهیلات مبلغ ۲۳۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است که از ابتدای اجرای این طرح تاکنون نزدیک ۱۲۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی کسب و کارهای آسیب دیده از ویروس کرونا پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به اقدامات و تمهیدات انجام شده جهت مواجهه با آثار ناشی از کرونا در اشتغال و کسب و کارها اشاره کرد و اظهار داشت: افزایش مهلت در فرآیند انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه صاحبان حرفه‌ها و مشاغل آزاد، امهال سهم کارفرما برای کارگاه‌های مشمول بیمه تامین اجتماعی و در نظر گرفتن غرامت دستمزد ایام بیماری برای مبتلایان به کرونا از جمله این تمهیدات است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مراسم خاکسپاری محیط بانان شهید زنجان/تصویر فرزند شهید + عکس
خبر قبلی
جزئیات جدید از شهادت محیط‌بانان زنجانی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست