پروژه‌های عمرانی شهر زنجان باید سرموعد آغاز و به اتمام برسند

 

پروژه های عمرانی شهر زنجان باید سرموعد آغاز و به اتمام برسند

مدیران وعده بدون ‌برنامه‌ریزی به مردم ندهند

 

 

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه رعایت زمان بندی پروژه ها توسط شهرداری باید مورد توجه باشد، گفت: پروژه های عمرانی شهر زنجان باید سرموعد آغاز و به اتمام برسند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ احمد نصیری در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان، با بیان اینکه مدیران شهرداری نباید وعده بدون برنامه ریزی به مردم برای افتتاح و یا آغاز یک پروژه‌ای را بدهند، اظهار کرد: در لایحه پیشنهادی شهرداری زنجان پروژه های مناسبی تعریف شده و رویکرد شهردرای اتکا به درامدهایی بوده که کمتر موجب فشار به عموم مردم شود.

وی به لایحه پیشنهادی شهرداری زنجان برای سال آتی اشاره کرد و افزود: در لایحه پیشنهادی شهرداری زنجان برای سال ۹۷ رویکرد مناسبی جهت تغییر سهم بودجه عمرانی به جاری دیده می شود که امیدواریم این شرایط محقق و ادامه داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه مردم از کاغذبازی اداری در شهرداری خسته شده اند، خاطرنشان کرد: یکی از ضرورت های شهرداری زنجان اصلاح ساختار اداری بوده و مردم باید از سردرگمی در پیچ و خم ادارات رها شوند.

وی افزایش ۲۵ درصدی بودجه شهرداری زنجان در سال آتی اشاره کرد و گفت: این میزان افزایش قابل دفاع بوده و امیدوارم به حجم اعتباری ۴۵۰ میلیارد تومان برسیم، چرا که استاندارد بودجه شهری همچون زنجان این میزان است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بارش پراکنده برف در محورهای مواصلاتی استان زنجان
خبر قبلی
زنجان جزو استان‌های امن و پاک در کشور محسوب می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست