پروژه ای در شهر زنجان بدون نیازسنجی و تامین مالی مناسب آغاز نمی‌شود

پروژه‌ای در شهر زنجان بدون نیازسنجی و تامین مالی مناسب آغاز نمی‌شود

ارتقای فرهنگ شهروندی اولویت شهرداری‌زنجان در حوزه فرهنگی است

 

 

 

 

 

شهردار زنجان با بیان اینکه در حوزه زیربنایی باید یک پروژه شهری زمانی آغاز شود که ضرورت آن برای شهر احصا شده باشد، گفت: پروژه‌ای در شهر زنجان بدون نیازسنجی و تامین مالی مناسب آغاز نمی‌شود.

 

 

 

به گزارش همدلی‌زنجان؛ مسیح‌اله معصومی در حاشیه آغاز به کار جشنواره یلدای ماندگار در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه  منابع تامین منابع مالی، زمان بندی و تمامی مسائل مطالعاتی و مورد هر پروژه مهمی باید مورد توجه باشد، اظهار کرد: اگر پروژه‌ای در شهر آغاز شود باید مطابق با تعهداتی که به مردم داده شده پیش رفته و به اتمام برسد و شیرینی پروژه زمانی است که به موقع آغاز به موقع تمام شود. پل سیدالهشدا برای مردم در زمان افتتاح هم شیرینی نخواهد داشت، چون تلخی هایی که مردم در آن چشیدن زیاد بوده است.

وی در پاسخ به رویکرد فرهنگی در مدیریت فعلی شهرداری زنجان، خاطرنشان کرد: ارتقای فرهنگ شهروندی اولویت شهرداری زنجان در حوزه فرهنگی است و شهرداری زنجان در این مسیر برنامه های جدی دارد.

شهردار زنجان با بیان اینکه به حوزه فرهنگ می توان در ابعادو زاویای مختلفی وارد شد، تاکید کرد: شهرداری زنجان در رویکرد فعلی خود بر ارتقای فرهنگ حقوق شهروندی در ابعاد مختلف خواهد پرداخت.

وی در خصوص برنامه‌های فرهنگی شهردرای، گفت: اگر بهترین زیرساخت‌ها تهیه شود، بهترین اتوبوس های حمل و نقل و بهترین امکانات در شهر برای مردم فراهم شود، اما در سطوح مختلف جامعه فرهنگ استفاده از آن را نداشته باشیم، کارکرد عملی نخواهد داشت و هدررفت هزینه است.

معصومی با بیان اینکه باید یاد بگیریم چگونه در یک اجتماع شهری زندگی کنیم، افزود: اگر در یک شهر ایمن و پاک تمامی مردم به وظایف شهروندی خود عمل کنند می‌توانیم شاهد اثرگذاری برنامه‌های فرهنگی باشیم.

شهردار زنجان برگزاری جشنواره یلدای ماندگار را اقدامی مهم و اثرگذار در حوزه فرهنگی برشمرد و تاکید کرد: حضور در این جشنواره موجب تداعی سنت ها و احیای فرهنگ شب یلدا در بین خانواده‌های ایرانی می‌شود و تاثرات فرهنگی بالایی دارد.

وی با بیان اینکه چیدمان فضا و شرایط این جشنواره خاطرات مردم را تداعی می کند، افزود: در این جشنواره کودکان شهر با نمودهای عینی فرهنگی یلدا آشنا می شوند و مدیران فرهنگی باید برای احیای سنت های فرهنگی در این راستا تلاش کنند.

معصومی در خصوص انتصاب مدیران و برنامه آتی نیز گفت: رویکرد و اعتقاد مدیریت شهری زنجان بر این است که مدیران باید مدیران میدانی باشند و نه مدیرانی که در صرفا در اتاق کار خود حضور داشته باشند. تمام مدیران باید متکی بر کار در عرصه باشند.

شهردار زنجان تاکید کرد: مدیرانی در شهرداری زنجان باید فعالیت کنند که برای پاسخگویی به مردم خود به محل زندگی مردم مراجعه کنند و افرادی باشند که به صورت میدانی در صحنه حاضر باشند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
شورای شهر زنجان در انتصابات شهرداری هیچ دخالتی ندارد
خبر قبلی
خدمت اخلال‌گران بازار خودرو کشور، خواهیم رسید
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست