1. اخبار استان
  2. پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان پیگیری می شود

کد خبر: 9154

پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان پیگیری می شود

نشست فوق العاده هیأت رئیسه و مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در خصوص تبیین برنامه های سال ۱۳۹۸ دانشگاه و آئین گرامیداشت هفتمین هفته سلامت و نیزپایش و ارزیابی آمادگی واحدهای تابعه دانشگاه دربارش های اخیر در کشور؛ در سالن اجلاس مرکز همایش های روزبه تشکیل شد.

 

به گزارش“همدلی‌زنجان” پرویز قزلباش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به اقدامات و فعالیت های واحد های مختلف دانشگاه درایام آخرسال و تمهیدات انجام شده در چهارشنبه سوری گفت: در چهارشنبه سوری خوشبختانه آمار مرگ کاهش پیدا کرده ولی جراحات شدیدتر شده در عین حال ساماندهی و وقت گذاری خیلی زیادی برای خدمات نوروزی از طرف همکاران درمعاونت درمان انجام شد که قابل تقدیر است .
وی اظهار کرد: با تلاش خستگی ناپذیر همکاران، دانشگاه سال گذشته را با موفقیت پشت سر گذاشت ودرسال ۹۸ هم تلاش مضاعفی نیاز داریم برای اینکه کارها رابا قوت وشدت بیشتری پیش ببریم و امیدوارباشیم تصمیم های درست، منطقی و کارشناسانه در جهت اهداف و سیاست های دانشگاه و وزارت بهداشت گرفته شود ودر نهایت بتوانیم قطعاً قدمی را برای سلامت مردم برداریم.
قزلباش عملکرد سال گذشته در دانشگاه را قابل قبول ارزیابی نمود و افزود: با شرایط موجود و محدودیت منابع و تغییراتی که در سطح وزارت بهداشت و در استان داشتیم کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است.
وی در ادامه با اشاره به ایام تعطیلات نوروز و ستاد خدمات نوروزی دانشگاه نیزگفت : تمام اعضای هیأت رئیسه و کارشناسان در ایام عید پای کار بودند و با سرکشی ها و بازدید هایی که از اقصی نقاط استان داشتند و نیزحضور در مراکز ارائه خدمت یکی از کارهای بسیار پسندیده بود که در ایام نوروز انجام دادند و خوشبختانه برنامه ریزی امسال برنامه ریزی بسیار خوبی بود .
مدیرارشد دانشگاه درادامه همچنین با اشاره به سیل اخیر درکشور نیز گفت : سال خوبی را از این  جهت شروع کردیم ولی دست تقدیر به شکلی بود که در موضوع سیل علیرغم اینکه نعمتی الهی است ولی به خاطر عملکرد انسانها، تدابیر سیاستها و اقداماتی منجر به صدماتی به هموطنان شد که باعث تأسف است از لحاظ خسارتهایی که به کشور ما وارد شد و از این بابت اظهار تأسف داریم.
وی محورکار دردانشگاه علوم پزشکی را ارائه خدمات به لحاظ کمی و کیفی دانست  و افزود: باید به نحوی  عمل بکنیم که مردم آسیب نبینند بویژه اقشار کم درآمد، اقشار محروم ، سالمندان و کودکان و حاشیه نشینها که در معرض آسیب هستند و خیلی از اینها ممکن است بی سر و صدا باشد  ما الان نمی بینیم ولی چند سال بعد آسیبها و عوارض ان را  در فرزندانمان  و یا در سلامت جامعه خواهیم دید  و این هشدار جدی است وظیفه امروز ما این است که تمامی اعمال را با تدبیر و با کار کارشناسی به صورت علمی پیش ببریم در عین حال جرئت و جسارت خیلی کارها را نیز باید داشته باشیم.
رئیس دانشگاه در ادامه با تاکید براولویت های سال ۹۷ دانشگاه نیز گفت : اولویت‌های آموزش، بین‌المللی سازی، هوشمند سازی، ساماندهی آمار، منابع مالی، اجتماعی سازی سلامت، مرجعیت علمی و کاهش هزینه ها باید امسال نیز پیگیری شود و درسال جدید نیز باید منسجم تر و با انضباط مالی بهتر کارهارا شروع کنیم و بایدخودمان رابرای بحرانهای جدی در حیطه های مختلف آماده کنیم و نیز جدیت درامر اطلاع رسانی و پیگیری پروژه های عمرانی دانشگاه را ازدیگر اولویت های دانشگاه سال جدید برشمرد.

عزم، اراده، کار مضاعف، همدلی و خلوص نیت راه برون رفت از مشکلات

حجه الاسلام و المسلمین شیرمحمدی، مسئول دفترنهادنمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه نیز ضمن اشاره به بحرانی که درجوامع امروزی وجود دارد و همچنین دغدغه هایی که کشور ما با آن مواجه است شرط عبور از این مرحله را عزم، اراده، کار مضاعف،  همدلی، خلوص نیت و تلاش در راستای اهداف کلان که همان لامت جامعه است را ضروری دانست.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۱۲ تور صنعتی در زنجان طی سال ۹۸ برگزار می شود
خبر قبلی
بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست