پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان برگزار می‌ شود

 

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان از برگزاری پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه­‌های خبری استان زنجان در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ یوسف ناصر با بیان این مطلب، اظهار کرد: این جشنواره با هدف  ارتقاء سطح کیفی خبر و اطلاع رسانی در استان،  گسترش فرهنگ مطالعه و روزنامه خوانی،  شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه ­های استان و  توسعه ظرفیت ­های موجود مطبوعات برای پنجمین سال متوالی توسط خانه مطبوعات استان زنجان و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می گردد.

وی بخش ­های اصلی این جشنواره را را  در ۱۰ بخش مقاله، یادداشت و سرمقاله، عکس (خبری، غیر خبری)، خبر، گزارش(خبری، تحلیلی)، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه آرایی، طنز مکتوب و طرح و کاریکاتور اعلام کرد و گفت: بخش­ های موضوعی این جشنواره نیر عبارتند از: رونق تولید، حقوق شهروندی، ایثار و شهادت،  دین و معنویت،  حجاب و عفاف،  ورزش و نشاط اجتماعی، خانواده و سبک زندگی،  آب، محیط زیست، چالش­ها و آسیب­ های اجتماعی (طلاق، حاشیه نشینی، اعتیاد، فساد اداری، بیکاری، فقر) و مسائل جوانان.

ناصر افزود: آثاری در جشنواره شرکت داده می­ شوند که در فاصله زمانی ابتدای تیرماه ۹۷ تا پایان خردادماه ۹۸ در یکی از نشریات استانی، خبرگزاری­ها، پایگاه­های خبری استان و  نشریات سراسری (ویژه استانی) منتشر شده باشند.

وی اظهار کرد: هر متقاضی مجاز به شرکت در ۳ بخش از جشنواره می باشد و  در هر بخش می ­تواند حداکثر تا ۲ اثر را بارگذاری نماید که در مجموع ۶  اثر پذیرفته می شود.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان از متقاضیان شرکت در جشنواره خواست با مراجعه به سایت  zanjan.pressfestival.irآثار خود را تا تاریخ ۲۰/۴/۹۸ بارگذاری نمایند.

وی گفت: روز ۱۷ مرداد ماه همزمان با روز خبرنگار آیین اختتامیه جشنواره با حضور اصحاب رسانه استان و مسئولان استانی برگزار خواهد شد و از منتخبان این دوره از جشنواره تجلیل به عمل خواهد آمد. 

ناصر افزود: اصحاب رسانه استان در صورت نیاز به اطلاع از جزئیات جشنواره با مراجعه به سامانه zanjan.pressfestival.ir فراخوان جشنواره را مطالعه نمایند.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۹۰ درصد مصرف آب استان زنجان در بخش کشاورزی است
خبر قبلی
 “نهاد” تصمیم گیر نداشته ایم…
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست