پیاده‌راه سبزه‌میدان میزبان  ۴ هزار روزه‌دار زنجانی شد

هم زمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با بهره گیری از پتانسیل خیرین اقدام به برپایی سفره افطارساده به صورت همگانی برای شهروندان کرد.

به گزارش همدلی زنجان؛  مریم شعبانی در حاشیه مراسم “یک افطاری مهمان شهرمان باشیم” با بیان اینکه سنت افطاری ساده به عنوان نماد اسلامی و فراگیر محسوب می شود، اظهار کرد: هدف از گستردن این سفره دوری از اسراف و تجمل گرایی و ایجاد صمیمیت و همسفره شدن بود.

وی به برگزاری این مراسم معنوی اشاره کرد و افزود: این برنامه به پیشنهاد یک زوج خیربا گستردن سفره در پیاده راه سبزه میدان صورت گرفت که سازمان فرهنگی شهرداری نیزبا استقبال ومهیا کردن پیاده راه برای برگزاری این مراسم سعی کرد دربرپایی این سنت حسنه سهیم باشد.
رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان حرکت این زوج را باعث یک دلی و همبستگی دانست و یادآور شد: این سفره افطار بهانه ای بود تا در یک چنین شبی ما شاهد حضور ۴ هزار نفر از مردم شهرمان در کنار هم و به دور از هر گونه تفاوت و بر سر یک سفره افطار باشیم.
وی اجرای این مراسم را همراه با پیوست فرهنگی دانست و عنوان کرد: درامتداد این مراسم گروه سرود دارالقران، اجرای زنده اذان و ربنا از برنامه های فرهنگی بود که حال و هوای معنوی روزه داران را دو چندان کرد و استفاده از پک های قابل تجزیه کاری بود در جهت اشاعه فرهنگ حفظ محیط زیست که از ثمرات یک افطاری مهمان شهرمان باشیم.
شعبانی گفت: امیدواریم در جهت فرهنگ همه جانبه کردن فعالیت های فرهنگی برای همشهریان قدمهای مثبتی برداریم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
احداث واحدهای خدماتی و نمایشگاهی در شهرک صنعتی هیدج
خبر قبلی
اکو موجب افزایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در زنجان می شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست