پیگیر برقراری عدالت در اشتغال نیروهای خدماتی شهرداری زنجان هستیم

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه فرایند جذب، به کارگیری و فعالیت نیروهای خدماتی در شهرداری زنجان از گذشته با چالش هایی همراه بوده است، گفت: پیگیر برقراری عدالت در اشتغال نیروهای خدماتی در شهرداری زنجان هستیم.

منصور مرادلو در گفت‌و‌گو با همدلی‌زنجان؛ در پاسخ به این سوال که وضعیت نیروهای خدماتی و موضوع برون سپاری با لحاظ رعایت حقوق کارگران چگونه انجام می شود، اظهار کرد: مشکلات زیادی در این حوزه وجود دارد. اکثر شهرداری های کشور موضوع خدمات فضای سبز و حوزه خدمات خود را برون سپاری کرده اند و مطابق پیگیری نهادهای نظارتی این موضوع در شهرداری زنجان نیز پیگیری و تاکید شده است.

وی با تاکید بر اینکه شورای شهر زنجان تلاش دارد حقوق کارگران زحمتکش تضییع نگردد، افزود: توجه به سابقه کار افرادی که سال ها در شهرداری زنجان خدمت کرده و عمری گذران کرده و الان فرصت جذب در سایر دستگاههای دیگر را بدلیل بالا رفتن سن از دست داده اند ، مورد تاکید قرار دارد و تلاش های لازم در این خصوص در حال انجام است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر زنجان از جذب بدون ساز و کار نیروی کار در فضای سبز شهرداری زنجان گفت و اظهار کرد: بعضی از این افراد بدون رعایت مراتب و صلاحیت به محض جذب در شهرداری با استفاده از حامیان خود در شهرداری و یا شورای شهر پست گرفته و می‌گیرند. در عوض افرادی نیز هستند که با وجود چندین سال سابقه فعالیت هیچ ارتقایی نگرفته و بهنگام پائیز نگران تعدیل هستند.

وی با تأکید بر این‌که کارکنان در حوزه فضای سبز شهرداری به طور عادلانه مشغول فعالیت نیستند، خاطرنشان کرد: برخی با ارتباطات ایجاد شده پشت میز نشین شده و برخی نیز متاسفانه در دشواری و سختی کار قرار دارند. ساز و کار مشخصی برای سنجیدن جایگاه شغلی آن وجود نداشته است.

مرادلو با ابزار تاسف از جذب افراد در فضای سبز شهرداری با تکیه بر قبیله گرایی، تاکید کرد: این افراد در ادامه کار مجبورند از منافع افرادی که از طریق وی وارد سیستم شده‌اند حمایت کنند به همین دلیل افرادی که آشنایی در شهرداری و یا شورای شهر ندارند حقوق آن ها تضییع می شود و باید جلوی این بی تدبیری و تضییع گرفته شود به لطف خدا با همکاری شورا و شهرداری بدنبال ساز و کاری مناسب برای احقاق حقوق کارگران هستیم و اقداماتی نیز در یک ماه گذشته در مجموعه شهرداری با همکاری آقای یگانه شهردار محترم و معاونین در حال انجام است ، انشاالله تا حصول نتیجه عادلانه این پیگیری ها ادامه خواهد داشت

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
قرعه‌کشی تعیین واحد های طرح اقدام ملی مسکن در زنجان انجام شد
خبر قبلی
نبض بورس ایران در دستان زنجانی ها
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست