1. اخبار شهرستان
  2. چالش ” آسفالت ” در معابر شهری زنجان

کد خبر: 1222

چالش ” آسفالت ” در معابر شهری زنجان

چالش “آسفالت” در معابر شهری زنجان

 

پیش به سوی نقطه مطلوب در آسفالت ریزی معابر شهر زنجان

 

یکی از موضوعات مهمی که همواره در سطح شهر زنجان، شهروندان با آن مواجه هستند وضعیت آسفالت معابر شهری است که روی خوش به خود ندیده و اصولا هیچ فرایند رو به رشد و مثبتی در شهر زنجان نداشته است.

 

 

 

 

به گزارش همدلی‌زنجان، امروز وضعیت آسفالت خیابان های شهر زنجان به تمثیل دل زلیخا می‌ماند که شرحه شرحه بوده و فریاد خودروهای سواری، خصوصا قشری که پراید سوار هستند بلند و مدام در مسیر تعمیرکاران جلوبندی شهر است! در این وادی پنهان روزگار برخی شهروندان ندار شهر، مسئولانی که سوار بر خودروهای شاسی بلند روز هستند اصولا نبود قیر در آسفالت خیابان و موج های سینوسی آن را احساس نمی کنند که به فکر چاره باشند.

 

 

 

وضعیت آسفالت خیابان های شهر زنجان هرچند همه ساله هزینه های زیادی بر دوش نحیف شهروندان زنجانی می گذارد اما هیچ بهبودی در کیفیت آن مشاهده نشده و حتی در سال گذشته آسفالت خیابان هایی که به صورت گسترده نیز در سطح شهر پخش شد حتی به ماه نکشید در برخی نقاط دچار آسیب و تخریب شد!

 

 

 

 

این وضعیت موجی از اعتراضات شهروندان را به همراه داشت و توجیهاتی که مععاون شهردار زنجان آورد مورد قبول عموم شهروندان نبود، چرا که تکیه صرف به تئوری های آزمایشگاهی توجیه عقلانی و مناسبی برای هزینه های گذاف شهروندان زنجانی نبوده و نخواهد بود.

 

 

 

وقتی در سطح شهر به گشت و گذار می پردازیم عموم خیابان های شهر با تخریب آسفالت مواجه هستند که این تخریب از ایجاد چاله های عمیق، ایجاد موج های فراوان، تخریب گسترده، جدا شدگی قیر از مصالح سنگی و غیره به وضوح قابل مشاهده است.

چالش آسفالت شهر زنجان را در سال جاری با این روند ادامه خواهیم داد. با ما همراه باشد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۴۴ درصد از پست های دادگستری استان بلاتصدی است
خبر قبلی
جشنواره آش ایرانی شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 دیدگاه
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دوستمون زحمت کشیدن از اسفالت معابر عکس تهیه کردند ولی باید بگم کم لطفی کردن و از جاهای خوب آسفالت عکس گرفتن جاهایی هست که کاروان مختار با شتراش اونجا گم میشن لطف کنید از اونجا عکس بگیرید و به گوش مسئولین برسونید که ماشینهای شاستی بلندشون این چاله ها رو مشخص نمیکنه با ماشینی که مردم عادی توان خریدش رو دارند یک دور در شهر بزنند تا وضعیت آسفالت رو بهتر درک کنن .با تشکر از همدلی زنجان

آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست