1. اخبار شهرستان
  2. چرا پروژه سبزه میدان را تمام نمی کنید؟

کد خبر: 9792

چرا پروژه سبزه میدان را تمام نمی کنید؟

آقای استاندا من هم از خدمتتان یک سئوال دارم ” چرا تمام نمی شود؟

این روزها پروژه سبزه میدان بازهم دچار یک شوک و حاشیه شد و آن تجدید مناقصه آن بود که یکبار توسط مدیریت شهری انجان و برنده آن نیز مشخص شد. وقتی پروژه در سال جاری به مرحله مناقصه برای اجرا رفت بار دیگر دچار برخی حواشی شد که قابل تامل بود!

به گزارش همدلی‌زنجان؛ چند روز بعد از آن برخی اعتراض کردند که شرکت جهاد نصر که شرکت بومی است، قیمتی به مراتب پایین تر از شرکت برنده شده داده و به این موضوع توجه نشده است. بعد از آن مهرداد سلطانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان خبر از تجدید مناقصه پروژه داد و بعد از نیز حمیدرضا حمیدی در یادداشتی گفت اگر جهاد نصر ضمانت محضری برای اتمام با قیمت ارائه شده دهد؛ بیاید پروژه را اجرا کند!

حال برخی مخاطبان همدلی زنجان به این موضوع حساس شدند و یکی از کاربران در پیامی خطاب به مقامات استانی نوشته که این پروژه را تمام کنید! در این پیام آمده است؛

با سلام و احترام

باآروزی قبولی طاعات و عبادات

این حقیر بعنوان یک شهروند نمیدانم مخاطب خویش را چه کسی قلمداد کنم استاندار؛ فرماندار؛ و…اما هرچه هست زخم کهنه ای همانندجزامی تن زخمی شهرمن زنجان را سخت بیمار ساخته است آن هم نه یک روز یا دو روز بلکه ۳۰ سال…..
گفته های حقیرصرفا” برگرفته ازاوضاع احوالی است که دراین مدت عمرکوتاهم نظاره کرده ام لیکن نگاه نقادانه به معنای چشم پوشی ازخدمات صورت گرفته نیست…
آقای دکترحقیقی استاندار محترم زنجان و ای مسئولینی که حمایت ازتوسعه شهرزنجان را خط قزمز وظایف خویش قرار داده اید آیا گذرتان به گودال سبزه میدان زنجان افتاده است؟ آیا به عیادت این بیمار۳۰ ساله رفته اید؟ اگر رفته اید پس چرا برای گردخاکش هنوز نسخه ای شفابخش نپیچیده اید…
آقای استاندارمن بعنوان یک شهروند زنجانی دیگر سنگ شهرجهانی ملیله؛ شهرزنجان بعنوان شهرپیشرو در بین شهرهای اکو و…را به سینه نخواهم زد….این شهریک زخم برتن دارد چرا مداوایش نمی کنید؟
بنده مطالبه دارم آنهم ازجنس توسعه و عمران شهری؛اگر خواسته نامعقولی است لال میشوم اگرنه سبزه میدان شهرم را دریابید ….
گودالی که محل عبور هر رهگذر زنجانی و مسافرانی است که وقتی به نزدیکی این گوال می رسند فقط یک سئوال ذهن آنها را مشغول می سازد و آن اینکه “چرا تمامش نمی کنند”؟؟
آقای استاندا من هم از خدمتتان یک سئوال دارم ” چرا تمام نمی شود”؟

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اعتیاد کودکان بومهن در ۵۰ کیلومتری تهران؛ نام مواد را بلدند نام میوه ها را نه
خبر قبلی
روند حرکت سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان رو به رشد است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست