1. اخبار استان
  2. چه کسی رئیس هیئت فوتبال زنجان می شود؟

کد خبر: 20942

چه کسی رئیس هیئت فوتبال زنجان می شود؟

فردا، یکشنبه ۲۲ فروردین ماه مجمع انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان زنجان با حضور شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد. فوتبال زنجان در سال های گذشته کم حاشیه نداشته، در سایه این حواشی رشدی هم نداشته است.

به گزارش همدلی زنجان؛ با اینکه زنجان افراد ذی نفوذی در فوتبال کشور همچون فریدون اصفهانیان در حوزه داوری فدراسیون فوتبال را داشته، اما عملا رشد محتوایی در فوتبال زنجان محقق نشده و در سال های گذشته فروش تیم فوتبال شهرداری نیز بر حواشی فوتبالی زنجان افزوده است.

شهرام اسکندری، نادر بلباسی، مجید بیگلی، جواد نوروزی، منصور سلطان محمدی، منصور حسنی کمال و غلامرضا داداشی نامزدهای ریاست هیئت فوتبال زنجان هستند که فردا یکی از آن ها با حمایت حداکثری و رای اکثریت برکرسی ریاست هیئت فوتبال زنجان تکیه خواهد زد.

دوره ۴ ساله ریاست فریدون اصفهانیان بر این کرسی به اتمام رسیده است. افکار عمومی و فوتبال دوستان، حواشی انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال کشور را هم پشت سرگذاشته اند، فردا جلسه مجمع انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان زنجان هم توسط اداره کل ورزش و جوانان بدون حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد! مسئولان وضعیت قرمز کرونایی را دلیل عدم دعوت خبرنگاران! عنوان کرده اند! اما حضور چند خبرنگار، وسعت محل برگزاری مجمع (سالن همایش‌های روزبه یا مهرانه) را تحت شعاع قرار نمی داد! اگر مسئولان می خواستند.

این روزها به دلیل حساسیت های انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان زنجان، بازار شایعات و حرف و حدیث ها نیز داغ بود. یکی از مسائل پرحاشیه حضور منصور سلطان محمدی به عنوان یکی از مدیران شهرداری جهت تصدی ریاست هیئت فوتبال بود. مدیری که طی سال های اخیر با رشد بالایی در شهرداری زنجان رشد و به تصدی شهرداری منطقه رسید. حال در اقدامی جدید و گام بلندی! برای ریاست هیئتی برداشته که افکار عمومی نسبت به آن حساسیت بالایی دارد.

در ماه های گذشته حضور امیر ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی به عنوان رئیس هیئت های ورزشی حاشیه های زیادی را ایجاد کرده بود که حال با حضور منصور سلطان محمدی و شایعات مربوط به برخی حمایت های خاص از وی مطرح شده است. این روریکردها مورد انتقاد جامعه ورزش استان از حضور افراد چندشغله و پرمشغله در صدر هیئت های ورزشی و بعضا افراد غیرمرتبط و غیرورزشی و صرفا به دلیل نفوذ دولتی را برانگیخته است.

با توجه به بازداشت برخی از اعضای شورا و مدیران شهرداری و مشکلات عدیده در شهر زنجان از آسفالت خیابان ها تا مشکلات حمل و نقل عمومی و… حضور یک مدیر از شهرداری برای ریاست یک هیئت ورزشی مهم قابل توجیه نیست! با این حال حتی شنیده شده حمایت های جدی تا عصر امروز از این نامزد صورت گرفته است!

اما ظاهرا در چرخشی لابی گرایانه ظاهرا حمایت ها به حلقه نزدیکان فریدون اصفهانیان چرخیده است! به نظر می رسد حمایت ها برای تصدی پست ریاست هیئت فوتبال از ساعات اخیر بیشتر بر روی نادر بلباسی متمرکز شده است. بعد از وی گزینه دیگر شاید شهرام اسکندری باشد.

برخی منابع به همدلی زنجان گزارش دادند، لابی گری و چانه زنی برای اجماع بر روی گزینه مشخص در حال انجام است و تا ساعات پایانی برگزاری مجمع بدون حضور رسانه ها ادامه خواهد داشت. شاید از بین مجید بیگلی، جواد نوروزی، منصور حسنی کمال و غلامرضا داداشی افرادی به نفع فرد دیگری کنار برود. این نامزدها نیز تلاش کرده اند نظر اکثریت صاحبین رای را به خود جلب کنند.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
فوری؛ مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان زنجان لغو شد
خبر قبلی
افزایش ابر و بارش های رگباری در آسمان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست