کارآفرینان استان زنجان جز کارآفرینان برتر کشور بوده اند

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه کارآفرینان استان زنجان در سال های اخیر جز کارآفرینان برتر کشور بوده اند، گفت: با توجه به این شرایط در عرصه تولید و خدمات رسانی به خصوص ایجاد اشتغال، استان دارای وضعیت مناسبی بوده است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ محمدرضا یوسفی با بیان اینکه اقدامات دولت در راستای حل مشکلات کارآفرینان موجب تسهیل شرایط فعالیتی کارآفرینان بوده است، اظهار کرد: با توجه به این حمایت ها شرایط برای افزایش تولید و فعالیت مناسب کارآفرینان دارای چشم انداز مناسبی است.

وی با اشاره به اینکه تشاهد حولات و تغییرات سریع و شتابان در جامعه بین المللی هستیم، افزود: با توجه به گذر از جامعه سنتی به جامعه فناوری و اطلاعاتی و همچنین تغییر اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی و وجود رقبای قوی و مهم در سطح بین المللی نیازمند راهکارهای مختلفی جهت فراهم کردن امکان رشد و توسعه اقتصادی در جامعه هستیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه بی تردید می توان گفت کارآفرینی نقش بسیار کلیدی در توسعه اقتصادی و پایدار یک کشور دارد، افزود: شومیتر از نظریه پردازان کارآفرینی، کارآفرینی را موتور توسعه اقتصادی دانسته و اذعان داشته بدون آن هیچ کشوری نمی تواند به توسعه و رشد اقتصادی دست پیدا کند.

وی یادآور شد: همانگونه که در سال های اخیر در کشور ایران به عینه مشاهده شده است، کارآفرینان از دلایل بی بدیل رشد بوده و این موضوع در سال های بعد از انقلاب رشد بسیار چشم گیری داشته است که برابر بودن تراز تجاری صادرات و واردات در این سال ها حاکی از تلاش کارآفرینان برای رشد اقتصاد بوده است.

یوسفی با بیان اینکه این روند رو به رشد سرمایه گذاری به خصوص سرمایه های در بخش آتی و فناوری های جدید حاکی از این مهم است، اظهار کرد: کارآفرینی به عنوان یک راهبرد برای توسعه کشور، ایجا اشتغال و رفاه، شناخت فرصت های مناسب و افزایش تولید محسوب می شود.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان  با اشاره به اینکه نوآوری کارآفرینان تقاضاهایی برای محصولات و خدمات جدید که قبلا وجود نداشته ایجاد می کند، خاطرنشان کرد: این موضوع در نتیجه عرضه محصولات جدید را افزایش خواهد داد و موجب افزایش اشتغال و بهبود زندگی افراد جامعه خواهد شد. همچنین نتیجه مثبتی از بابت کاهش مشکلات اقتصادی که یکی از چالش های امروزی کشور می باشد را در پی خواهد داشت.

وی تقویت کارآفرینی و ایجاد بستر مناسب برای توسعه کارآفرینی  را  زمینه ساز عملکرد مناسب کارآفرینان در جامعه و در نتیجه حل مشکلات جامعه به خصوص مشکلات اقتصادی برشمرد و گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هر ساله با شناسایی کارآفرینان استانی نسبت به ارزیابی و معرفی کارآفرینان نمونه استانی اقدام می کند که از بین کارآفرینان استانی نیز چند کارآفرینان به عنوان کارآفرینان نمونه کشوری برگزیده می شوند. یکی از برنامه های وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در راستای حمایت از کارآفرینان، تسهیل نمودن روند ارائه تسهیلات بانکی با درصد پایین و همچنین استفاده از تخفیفات بیمه ای برای کارآفرینان است.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آغاز همایش بین‌المللی بهداشت محیط در زنجان
خبر قبلی
آینده بیزینس « پول، پول می آورد»
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست