1. اخبار شهرستان
  2. کارخانه تولید برق از زباله در زنجان ساخته می‌شود

کد خبر: 4327

کارخانه تولید برق از زباله در زنجان ساخته می‌شود

 

کارخانه تولید برق از زباله در زنجان ساخته می‌شود

 سرمایه‌گذاری این پروژه ۴هزار میلیارد ریال است

 

 

 

مدیر عامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری زنجان با اعلام این مطلب گفت : از مهم ترین زیر ساخت های قابل توجه برای شهرداری زنجان عقد قرارداد احداث کارخانه تولید برق از از پسماندهای شهری است

به گزارش“همدلی‌زنجان”؛ ناصر احمد‌صفا با بیان این مطلب، اظهار کرد: این پروژه شامل انجام مطالعات، طراحی، ساخت کلیه ابنیه، خرید و نصب کلیه ماشین آلات و تجهیزات، راه اندازی، نگهداری، راهبری، بهره برداری، اورهال نمودن و انتقال نیروگاه و کارخانه و خدمات مورد نیازبا شرکت خارجی گلوبال گرین انرژی باروش مشارکت B.O.T است.

این مقام مسوول محل ساخت پروژه فعلی دفن پسماندهای شهری زنجان را کیلومتر ۱۹ جاده دندی کنار روستای مهتر عنوان کرد و گفت : این پروژه با سرمایه گذاری بیش از چهارهزار میلیارد ریال ساخته خواهد شد

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری زنجان ادامه داد عقد و تبادل قرارداد بین شهرداری زنجان و نماینده رسمی شرکت خارجی گلوبال گرین انرژی به صورت رسمی صورت گرفته است .

صفا همچنین از اتمام مطالعه امکان سنجی و تهیه اسناد فراخوان سرمایه گذاری احداث بیش از ۱۰۰ کیلومترفیبر نوری و بالغ بر ۳۲۰میلیارد ریال حجم سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی در زنجان خبر داد.

مدیر عامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری زنجان ادامه داد : شهرداری زنجان قصد دارد برای بهره برداری و توسعه زیرساخت های موجود و همچنین تعریف و اجرای پروژه هایی که ماهیت وجودی آنها بر مبنای فناوری اطلاعات و خدمات مرتبط با آن شکل گرفته باشند از ظرفیت و توانایی فنی و مالی بخش خصوصی در قالب انواع مشارکت استفاده نماید.

صفا حوزه سرمایه گذاری شهرداری زنجان برابرپیوست بودجه سرمایه گذاری مصوب ۱۳۹۷ را تهیه بسته های سرمایه گذاری و انجام فراخوان سرمایه گذاری و انتخاب سرمایه گذار در حوزه های گردشگری و ساخت هتل و اقامتکاههای موقت، رفاهی، سلامت، باز آفرینی شهری،تفریحی، تجاری وپارکینگ های طبقاتی عنوان کرد.

وی همچنین شناسایی و جمع آوری دیگر فرصتهای سرمایه گذاری با رویکرد سرمایه گذاری توسط شرکت های مشاوره ای متخصص در حوزه سرمایه گذاری را از مهم ترین برنامه های آینده سازمان سرمایه گذاری شهرداری زنجان برای سال ۱۳۹۷ دانست و اظهار امیدواری کرد: با مشارکت و همکاری بخش خصوصی این برنامه ها هرچه زودتر به سرانجام برسد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تمامی فعالیت‌های شهرداری زنجان پایش و نظارت می‌شود
خبر قبلی
اعطای ۱۷ مورد استاندارد تشویقی به محصولات تولیدی کشاورزی زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست