1. اخبار شهرستان
  2. کسی ساخت پل طی یک سال را در زنجان باور نمی‌کند!

کد خبر: 4027

کسی ساخت پل طی یک سال را در زنجان باور نمی‌کند!

 

کسی ساخت پل طی یک سال را در زنجان باور نمی‌کند!

ساخت پل گلشهر، سبزه‌میدان، پل جهاد از برنامه‌های آتی شهرداری زنجان است

 

 

شهردار زنجان با بیان اینکه باید در طراحی پروژه ها برای عملیاتی کردن دقت نظر کافی صورت گیرد، گفت: در شرایط فعلی که برای ساخت تقاطع غیرهسمطح گلشهر برنامه ریزی یک ساله برای اتمام صورت گرفته کسی ساخت آن در زنجان را طی یک سال باور نمی‌کند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ مسیح اله معصومی در آوین افتتاح تقاطع سیدالهشداء زنجان، با بیان اینکه مناسبات اداری و مصولات لازم برای ساخت تقاطع گلشهر گرفته شده است، اظهار کرد: آزمایش خاک لایحه های مختلف در این پروژه انجام شده و در فصل سرما که نمی توان اقدامات اجرایی انجام داد، پیش نیازهای مورد نیاز کار انجام شده و در فصل کاری سال آتی در دستور کار خواهد بود.

وی با بیان اینکه تامین روشنایی پل سیدالشهدا مطابق با مصوبه ستاد عمران بر عهده شرکت توزیع برق بوده است، افزود: در انجام روشتایی آن مشکلاتی داریم؛ هدف ما گلایه نیست و باید برای ساخت پروژه ها در فصل کاری ۶ ماهه زنجان باید همکاری و تعامل بین تمامی دستگاه ها وجود داشته باشد.

شهردار زنجان با بیان اینکه مدیریت شهری زنجان با توجه به تجربیات پروژه های گذشته نسبت به بازگری طرح ها در پل گلشهر و سبزه میدان اقدام کرده است، خاطرنشان کرد: برای عملیاتی نمودن در زمان مقرر و متناسب سازی با توان اقتصادی این طرح ها مورد بازنگری قرار گرفته است.

وی به پروژه سبزه میدان اشاره کرد و گفت: اصلاحات این پروژه انجام شده و منتظر تایید و تصویب آن توسط دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ هستیم.

معصومی همچنین در خصوص برخی پروژه های مهم در برنامه ریزی شده در شهر زنجان نیز گفت: ساخت پل گلشهر، سبزه‌میدان، پل جهاد از برنامه‌های آتی شهرداری زنجان است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آغاز توزیع میوه ایام نوروز در استان زنجان
خبر قبلی
هزینه ۵۰ میلیارد تومانی پل سیدالهشداء از جیب مردم زنجان بود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست