کشف بیش از ۴ هزار انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در سلطانیه

جانشین انتظامی شهرستان سلطانیه از کشف ۴ هزارو ۴۲۲ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی در این شهرستان خبر داد

 

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ سرهنگ”احمداصانلو” در تشریح این خبر گفت: در راستای تحقق بخشیدن به رهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری و با عنایت به نامگذاری سال۹۸ به نام “رونق تولید” و برای حمایت از کالای ایرانی،طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان سلطانیه به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: با اجرای این طرح عوامل انتظامی شهرستان سلطانیه در محور جاده ترانزیت به یک دستگاه خودرو سمند که از مسیر جاده ترانزیت زنجان به سمت شهرستان سلطانیه در حال حرکت بود مشکوک و دستور ایست صادر راننده خودروی مذکور بدون توجه به دستور ماموران به سرعت خود افزوده با استفاده از علائم هشدار دهنده مصنوعی چرخ جلو سمت راننده پنچر می شود.

جانشین انتظامی شهرستان سلطانیه ادامه داد: خودرو ضمن فرار ، در داخل یکی از روستاهای حوزه استحفاظی متوقف و در بازرسی مقدماتی خودرو حامل بار قاچاق لوازم آرایشی بهداشتی بوده که برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی دلالت و در بازرسی از خودرو مقدار ۴ هزارو ۴۲۲ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی کشف که بنابر اعلام نظر کارشناسان ازش تقریبی کالا ها بیش از ۳۷۲ میلیون ریال برآورد شده است .

سرهنگ اصانلو با اشاره به اینکه در این طرح یک نفرمتهم دستگیر شد و یک دستگاه خودرو توقیف شد، گفت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و تحت رسیدگی است.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
علاقه سیاستمداران به دخالت در اقتصاد و زندگی مردم ما را به کجا می‌برد؟
خبر قبلی
این سیل چند دهه قبل از آسمان سیاست باریدن گرفت
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست