1. اخبار استان
  2. کمیته نظارت بر اشتغال استان زنجان تشکیل شود

کد خبر: 8068

کمیته نظارت بر اشتغال استان زنجان تشکیل شود

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه باید نسبت به ارائه آمار اشتغالزایی استان با دقت و صحت بالایی اظهار نظر شود، گفت: کمیته نظارت بر اشتغال استان زنجان تشکیل شود تا نسبت به تحقق این مهم اقدام کنیم.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ فتح‌الله حقیقی در دهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان، با بیان اینکه مردم باید ایجاد اشتغال در استان را به خوبی حس کنند، اظهار کرد: مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان باید گزارش کامل و دقیقی از اقدامات صورت گرفته تا پایان دی ماه ارائه کرده و برنامه مشخص تا پایان سال ارائه دهد.

وی با تاکید بر اینکه رابطه مدیران استان با نخبگان جامعه و اصحاب رسانه باید تقویت شود، افزود:هرچند کمی ارتباط مدیران با رسانه ها تقویت شده، اما این شرایط مورد رضایت نبوده و مدیران باید از ظرفیت نخبگانو فعالان حوزه رسانه برای پیشبرد اهداف سازمانی استفاده بهینه کنند.

استاندار زنجان ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط مدیران را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: یکی از ابزارهای مهم برای ارائه دستاوردها به مردم رسانه ها هستند که  ارتباط فعلی مدیران استان با رسانه ها باید تقویت و در برخی حوزه ها اصلاح و در مسیر درست قرارگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مدیرکل استاندارد استان گفت که آماری از وضعیت استانداردهای بین المللی واحدهای تولیدی استان برای حضور در بازارهای مهم دنیا ارائه کند که از سخنان این مدیر قانع نشد و خواستار ارائه این اطلاعات در جلسات آتی شد.

حقیقی با بیان اینکه واحدهای تولیدی زمانی رقابت‌پذیر هستند که استاندارد بین‌المللی داشته باشد، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود که اداره‌کل استاندارد استان در رابطه با واحدهایی که در استان استاندارد بین‌المللی دارد، گزارشی ارائه کند و از آنجایی که اطلاعات درستی در دست نباشد، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری امکان‌پذیر نیست.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
توانمند سازی و ایجاد اشتغال فرد معلول از اهداف مهم طرح C.B.R است
خبر قبلی
عدم درک درست از سبک زندگی اسلامی عامل افزایش طلاق است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست