1. اخبار استان
  2. گریزی به اقدامات فرهنگی زنجان در نوروز ۹۸

کد خبر: 9442

گریزی به اقدامات فرهنگی زنجان در نوروز ۹۸

ایجاد فضاهای مکث برای ماندگاری گردشگران در زنجان طی ایام نوروز موثر بود و علاوه بر ثبت لحظات مفرح موجب شد زمانی که برای حضور در داخل شهر پیش بینی شده بود افزایش مناسبی داشته باشد.

نوروز ۹۸ همچون سایر نوروزهای گذشته در زنجان سپری شد و آنچه برای شهری مثل زنجان که برای تبدیل شدن به یک مقصد گردشگری راه نرفته زیاد دارد، حائز اهمیت بود برنامه های فرهنگی شهرداری زنجان برای ایجاد فضاهای مکث و گذران اوغات مفرح برای گردشگران ورودی به شهر زنجان بود.

به گزارش“همدلی‌زنجان” با گریزی به فعالیت های فرهنگی صورت گرفته در نوروز ۹۸ متوجه خواهیم شد، برخی اقدامات نوآورانه همچون فعالیت مناسب اتوبوس گردشگری توانست تصورات و خاطرات خوبی را در ذهن مسافران نوروزی ایجاد کند و در یک بازه زمانی مشخص جاذبه های دیدنی شهر مشاهده شود.

آنطور که مسئولان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گزارش دادند بازدیدهای صورت گرفته از برنامه های فرهنگی از مرز ۱۰۰ هزار نفر گذشته بود. برای نخستین بار در سه نقطه پرتردد شهر(میدان بسیج، کارخانه کبریت سابق و پیاده‌راه سبزه‌میدان) شاهد برگزاری برنامه های مفرحی بودیم که روزانه بازدیدهای بالایی را ثبت کردند. این درحالی بود که نروز ۹۸ نوروزی سرد نیز بود.

ایجاد فضاهای مکث برای ماندگاری گردشگران در زنجان طی ایام نوروز موثر بود و علاوه بر ثبت لحظات مفرح موجب شد زمانی که برای حضور در داخل شهر پیش بینی شده بود افزایش مناسبی داشته باشد. افزایشی که زنجان در حوزه گردشگری به شدت به آن نیاز دارد و امروز یکی از چالش های مهم آن محسوب می شود.

اجرای سرودهای پاتوقی دارالقرآن کریم زنجان از دیگر برنامه‌های پر مخاطب بود که به دلیل استقبال بالای گردشگران و شهروندان برخلاف برنامه زمان‌بندی شده علاوه بر صبح، عصرها نیز انجام شد. طرح گردشگری با همراهی کارناوال شادی در آغاز با یک اتوبوس دو طبقه فعالیت خود را شروع کرد که در دهمین روز ازفروردبن ماه استقبال گردشگران موجب شد دو دستگاه اتوبوس دیگر نیز اضافه شود.

سازمان فرهنگی شهرداری زنجان با همراه کارناوال شادی وارد محلات کم برخوردار شد تا با تبریک دگرگونی فصل‌ها لحظات شادی را برای شهروندان این مناطق ایجاد کرد. در تعطیلات نوروز با اجرای طرح بچه‌های مسجد برنامه گردش و بازدید از مکان‌های دیدنی شهر برای کودکان این مناطق انجام شد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
پای زمستان در کفش بهار/ پیش بینی ۳ روزه شرایط جوی در استان زنجان
خبر قبلی
پنجمین جشنواره غذای اکو-جاده ابریشم- فروردین ۹۸ زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست