1. اجتماعی
  2. ۳ کشته و ۷ مجروح حاصل بی احتیاطی رانندگان در زنجان

کد خبر: 1860

۳ کشته و ۷ مجروح حاصل بی احتیاطی رانندگان در زنجان

 

 ۳ کشته و ۷ مجروح حاصل بی احتیاطی رانندگان در زنجان

 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گفت:حوادث مرگبار در ۲۴ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان سه کشته ۷ مجروح در پی داشت.

به گزارش همدلی زنجان به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ”علی اصغر شیرمحمدی” با اعلام این خبرف اظهار کرد:در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰،مبنی بر وقوع یک حادثه رانندگی در اتوبان”زنجان-تبریز” بعد از عوارض،بلافاصله عوامل پلیس راه به محل اعلامی اعزام و متاسفانه شاهد برخورد یک دستگاه خودرو سواری لکسوس با یک دستگاه سواری سمند که منجر به کشته شدن کودک ۲ ساله و مجروح شدن راننده و سرنشینان هر دو خودرو شد.

این مقام مسئول افزود: در حادثه دیگری تصادف جرحی در روستای امند شهرستان زنجان مابین دو دستگاه موتورسیکلت اسپرت سوزوکی فاقد پلاک به راکبی معلوم که هر ۳ نفر توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال برابر اعلام عوامل اورژانس یکی از راکبین بنام معلوم ۱۶ ساله به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت نموده که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل گردید.

شیر محمدی خاطرنشان کرد:یک مورد تصادف فوتی دیگر در اتوبان لاین جنوبی واقع در کیلومتر ۶۹ شهرستان خرمدره اعلام،واحد گشت این یگان در محل حاضر،گزارش حاکیست راکب یک دستگاه موتور سیکلت به هویت معلوم در حال طی مسیر بوده که به علل نامعلومی واژگون و به دلیل شدت جراحات فوت نموده است.

شیرمحمدی با اعلام اینکه در این حوادث متاسفانه سه نفر جان خود را از دست داده و تعداد هفت نفر نیز مجروح شده اند افزود:کارشناسان حاضر در صحنه علت این حوادث را عدم توانایی رانندگان در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نصب سامانه «سپهتن» بر روی اتوبوس ها و تانکرهای حمل سوخت در زنجان
خبر قبلی
نقد رمان قمارباز در انجمن ادبی اشراق زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست