۴۰ مسجد و ۴۰ بقعه متبرکه میزبان برنامه‌های دهه فجر در زنجان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: همزمان با دهه فجر،۴۰ مسجد و ۴۰ بقعه متبرکه میزبان برنامه‌های مناسبتی اوقاف و امور خیریه خواهد بود.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر جنتی زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: به دلیل تقارن این دو مناسبت باهم برنامه‌های امسال اوقاف با عنوان فجر فاطمی اجرایی می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به دستاوردهای ۴۰ سال گذشته ایران اسلامی افزود: برخلاف نیات سوء دشمنان، انقلاب و جمهوری اسلامی و کارشکنی‌های صورت گرفته در این ۴۰ سال دستاوردهای بسیاری برای کشور به دست آمده است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های متعدد کشور در حوزه‌های مختلف طی ۴۰ سال گذشته بیان کرد: اهمیت دارد که این دستاوردها به اطلاع عموم مردم برسد.

جنتی به دستاوردهای کشور در حوزه وقف و موقوفات و احیای آنها پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در استان زنجان نیز شاهد دستاوردهای بسیاری در این حوزه بودیم که در نمایشگاه موضوعی مربوط که در مجموعه نمایشگاهی کاسپین برگزار می‌شود، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه به سایر برنامه‌های اوقاف در مساجد و بقاع متبرکه استان اشاره کرد و گفت: امسال به پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۴۰ مسجد و ۴۰ بقعه در مجموع ۸۰ برنامه مناسبتی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مناسبتی امسال با عنوان «افتخار به گذشته، امید به آینده» اجرا می‌شود، تصریح کرد: این برنامه‌ها با رعایت تقارن ایام‌الله دهه فجر با ایام فاطمیه اجرایی می‌شود.

جنتی از برگزاری همایش روحانیون با حضور امام جمعه موقت تهران، برنامه عزاداری پس از نماز مغرب و عشاء در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان به مدت ده روز ، پخش گلبانگ الله‌اکبر از مساجد در روز ۲۱ بهمن‌ماه، برگزاری نمایشگاه موضوعی وقف و دهه فجر خبر داد و گفت: هر یک از ادارات اوقاف شهرستانی نیز به تناسب ایام و موقعیت برنامه‌های متعددی طی دهه فجر اجرایی خواهند کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه هدف از اجرای برنامه‌های متعدد همزمان با دهه فجر تببین موفقیت‌های نظام و امیدبخشی در بین مردم است، تصریح کرد: در تلاش هستیم در باب رسیدن به این هدف از ظرفیت بقاع متبرکه و مساجد که پایگاه‌های اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی بودند استفاده کنیم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۲۰ پروژه در دهه فجر اجرا خواهد شد
خبر قبلی
موافقت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با ایجاد منطقه ۴ شهری زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست