1. اخبار استان
  2. ۶ واحد صنعتی امسال در زنجان به بهره برداری می رسد

کد خبر: 10424

۶ واحد صنعتی امسال در زنجان به بهره برداری می رسد

استاندار زنجان با اشاره به تلاش برای رونق تولید و حل مشکلات واحدهای صنعتی، گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده، ۶ واحد صنعتی در سال جاری در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ فتح‌الله حقیقی در همایش معرفی و تجلیل از صنعتگران، معدن‌کاران و اصناف برتر استان اظهار داشت: تمام مردم، صنعتگران، معدن‌کاران، اصناف و مدیران و مسئولان در شرایط حاضر باید در حیطه وظایف خود، جامعه را آرام نگه دارند.

وی خاطرنشان کرد: مردم و تولیدکنندگان و اصناف سهم خود را در آرام‌سازی جامعه ایفا می‌کنند و مدیران نیز برای این کار باید کمتر حرف زده و بیشتر عمل کنند.

حقیقی تصریح کرد: حرف زدن و عمل کردن در شرایط آزاد و مطمئن، هنر نیست بلکه عمل کردن در جایی که تنگنا وجود دارد مهم بوده و هنر است.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه، مشکلات مربوط به واحدهای تولیدی و صنعتی در صورت امکان در داخل استان رفع شده و در غیر این صورت از طریق مسئولان کشوری پیگیری می‌شود، افزود: در راستای آرام‌سازی جامعه، هیچ جلسه‌ای به صورت نمایشی تشکیل نشده و جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نیز در خارج از ساختمان استانداری و در واحدهای مشکل‌دار تشکیل می‌شود.

حقیقی خاطرنشان کرد: وقتی سرمایه‌گذاران و صاحبان صنعت، پیگیری مشکل از سوی مدیران را ببینند، انگیزه و امیدواری در آن‌ها ایجاد شده و هر آنچه در توان دارند تلاش می‌کنند.

نماینده دولت در استان زنجان با بیان اینکه اقدامات بسیاری برای رفع مشکلات مربوط به واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی انجام شده است، اظهار داشت: پسماند دپو شده روی زنجان در آینده نزدیک تعیین تکلیف شده و پسماند تولیدی موجود نیز با تعیین مکان مشخص، تعیین تکلیف خواهد شد.

مقام عالی استان گفت: بازبینی منطقه ماهنشان برای صدور مجوز اکتشاف معدن که ۴۰ درصد از مساحت آن حفاظت شده و عرضه خاک انگوران در بازار بورس بدون سنوات سهمیه‌ای نیز از دیگر اقداماتی است که در حال پیگیری و انجام است.

حقیقی با بیان اینکه علاوه بر اقدامات صورت‌گرفته، تلاش شده تا دولت، بخشی از واقعیت‌های تولید و صنعت استان را نیز از نزدیک ببیند که در این راستا در سال جاری تا کنون علاوه بر معاون اول رئیس جمهوری، پنج وزیر به استان سفر کرده و تقریباً هر هفته یک میهمان از هیأت دولت در استان زنجان حضور می‌یابد.

وی در خصوص اصناف نیز گفت: اصناف، قشر زحمتکشی هستند و البته نظارت هم باید از سوی دولت و هم از جانب اصناف به خوبی بر بازار صورت پذیرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۱۴۰ پرونده با موضوع قصور پزشکی در دادسرای زنجان مطرح است
خبر قبلی
اخذ کدرهگیری برای معاملات مسکن در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست