1. اخبار استان
  2. ۹ ماه مصرف روغن مردم زنجان موجود است

کد خبر: 18142

۹ ماه مصرف روغن مردم زنجان موجود است

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه تولید روغن جامد خوراکی در سطح کشور کاهش پیدا کرده است، گفت: از دلایل این کاهش، توصیه‌های بهداشتی برای عدم مصرف روغن جامد و کاهش مصرف آن است که در نتیجه آن کارخانجات نیز به سمت تولید روغن مایع خوراکی رفته اند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ ناصر فغفوری با بیان اینکه روغن جامد خوراکی اغلب در صنف قنادان و نیز در مناطق روستایی به سبب روال عرفی و سنتی مصرف می‌شود، اظهار کرد: در زمان حاضر برای تامین روغن مایع خوراکی در بازار با توجه به اینکه میزان بالایی از آن در کارخانه جهان موجود است، مشکلی نداریم و ذخیره این واحد تولیدی به تدریج در حال تزریق به بازار است.

وی افزود: در زمان حاضر ذخیره روغن مایع خوراکی موجود در زنجان به اندازه ۹ ماه مصرف استان است و روند توزیع آن در بازار برای مصرف خانوار‌ها آغاز شده است. با توجه به هماهنگی‌های انجام شده تولیدات روغن کارخانه جهان، با اولویت در داخل استان توزیع می‌شود و از طریق اتحادیه خواربارفروشان، فاز نخست توزیع انجام شده است.

این مقام مسئول گفت: به دلیل عطشی که در بازار وجود دارد محصولات توزیع شده در چند روز گذشته، نمودی نداشته، ولی در یکی ۲ روز آینده با سرعت دادن به عملیات توزیع، شاهد افزایش عرضه روغن مایع خوراکی در بازار خواهیم بود.

وی افزود: قیمت روغن خوراکی کارخانه جهان نسبت به دیگر برندها، مناسب است و بسته ۶۰۰ سی سی آن با قیمت زیر پنج هزار تومان عرضه می‌شود. از مردم زنجان درخواست می‌شود هرگونه تخلف در بخش‌های مختلف صنفی را از طریق سامانه ۱۲۴ به اطلاع بازرسان این سازمان برسانند

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کاهش ۴۵ درصدی معاملات در بورس زنجان
خبر قبلی
چرا بورس آرام نمی گیرد؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست